Anonym skriver:
Så fik jeg tid til en update.
Min kæreste er stadig sur, og vil stadig have at jeg får en abort, jeg er nu 9+6, og jeg har prøvet at forklare ham at jeg ikke kan gennemgå endnu en abort.
Så er stadig lige meget i syv sind. Har været ved læge og fået bekræftet graviditeten, og min hormonspiral var pist væk 
Som jeg læser det, bør du forlade din kæreste, han støttede dig ikke under din abort og han vil højst sansynligvis ikke heller ikke støtte dig nu, om du vægler en abort eller at beholde barnet.
Jeg forstår udemærket godt hvis du ikke kan få dig selv til en abort, men du bør forberede dig på, at stå alene igennem graviditeten og stå alene med barnet bagefter.
Min holdning er, at man bør indse at verden ikke er rosenrød altid, det er ved at være mere reglen end undtagelsen at folk går fra hinanden, det er ikke mange par der holder sammen i 40 og 50 år længere, det skal ikke forstås sådan at man ikke skal tro på forholdet, selvfølgelig skal man det, men man bør tænke over hvem man får børn med, ergo, vil man kunne samarbejde om børnene med den anden part hvis man går fra hinanden?
Jeg synes virkelig at din nuværende kæreste behandler dig rigtig dårligt, du fortjener langt bedre end det, jeg tvivler på at han vil vælge at blive hos jer hvis du vælger at beholde barnet og hvis du får aborten og beholder ham, hvad forhindre ham så i at behandle dig sådan en anden gang?
Ingen ting, smid ham ud!, han er ikke værd at samle på eller spilde mere af din tid på.
Sender lige nogle af disse i din retning