Beslutning omkring abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Jeg er gravid, har lige opdaget det, cirka 8 uger henne. Kæresten er IKKE glad, hans første kommentar var at så skulle der bestilles tid til abort, det var ikke noget med at spørge hvad jeg tænkte eller ville, næh nej, han vil have at jeg skal have en abort. Jeg er så sur på ham. 

For 15 måneder siden var jeg igennem en abort, en jeg ikke selv ønskede. Han pressede mig til den, der spurgte han mig heller ikke om hvad jeg ville, lige inden aborten sagde jeg så at jeg ikke ville have en abort, og der sagde han at det skulle jeg, for vi kunne ikke være andet bekendt nu, vi ikke boede sammen dengang. 

Nu bor vi så sammen, og han gør det samme igen, han forstår slet ikke hvilket helvede jeg var igennem sidste år, for han var der ikke for mig, han tog ikke med mig på sygehuset da aborten skulle foretages, da han ikke ville tage fri fra arbejde, det var der ingen grund til. 

Jeg er først for nylig begyndt at have det nogenlunde ok omkring det med den abort sidste år, og så står vi her sgu igen. 

Ved ikke helt hvad jeg skal gøre, så havde lige brug for at lufte ud. 

Du kan da bare sige nej, ingen skulle tvinge mig til sådan noget, og hvis han siger at så går han fra dig så sig fint, jeg var virkelig blevet sur 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2014

lineog4

Anonym skriver:

Sidste år blev jeg gravid på p-piller, og nu er jeg blevet gravid på hormonspiral - jeg fatter ikke at det kan ske

Så skal du tale med læge for måske giver det hele sig selv - da jeg mistænkte jeg var gravid på hormonspiral talte jeg med lægen om det og fin at vide hvis spiralen stadig var på plads så frarådede de meget man gennemførte graviditet for der er mulighed for de hormoner har påvirket fosteret.

Anmeld

28. december 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg er gravid, har lige opdaget det, cirka 8 uger henne. Kæresten er IKKE glad, hans første kommentar var at så skulle der bestilles tid til abort, det var ikke noget med at spørge hvad jeg tænkte eller ville, næh nej, han vil have at jeg skal have en abort. Jeg er så sur på ham. 

For 15 måneder siden var jeg igennem en abort, en jeg ikke selv ønskede. Han pressede mig til den, der spurgte han mig heller ikke om hvad jeg ville, lige inden aborten sagde jeg så at jeg ikke ville have en abort, og der sagde han at det skulle jeg, for vi kunne ikke være andet bekendt nu, vi ikke boede sammen dengang. 

Nu bor vi så sammen, og han gør det samme igen, han forstår slet ikke hvilket helvede jeg var igennem sidste år, for han var der ikke for mig, han tog ikke med mig på sygehuset da aborten skulle foretages, da han ikke ville tage fri fra arbejde, det var der ingen grund til. 

Jeg er først for nylig begyndt at have det nogenlunde ok omkring det med den abort sidste år, og så står vi her sgu igen. 

Beslutningen er din/jeres, men vil dog opfordre dig til at tænke ret kraftigt over, om I skal have en fremtid sammen - hvis du vælger ham, bliver det jo så med minimum 2 aborter i bagagen eller med en mand, der ikke ønsker barnet med dig. Fremtiden alene kan jo så være som alenemor med en trodsig ekskæreste, der ikke har ønsket barnet, men måske vil bruge det som våben (læs enlige-trådene), eller med en ny kæreste, der rigtig gerne vil være far og lave en kernefamilie med dig......., jeg tror, at der er en mand derude, der rigtig gerne vil dig og vil behandle dig så meget bedre.

Anmeld

28. december 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

først og fremmest fortjener du et kram, for det er et svært dilemma du står i nu... 

jeg vil råde dig til at tænke dig rigtig godt om inden du træffer nogle beslutninger... prøv evt. at snakke med din kæreste og find ud af hvorfor han ønsker at du skal have abort... 

jeg blev selv gravid da min søn var 1½ år og der fik hans far overtalt mig til en abort selvom jeg egentlig gerne ville have beholdt det, fordi han var bange for at jeg skulle dø under fødslen (var tæt på med sønnen) og at han så ville stå alene med to små børn...

Anmeld

28. december 2014

Tranebaer

Øv hvor er det uretfærdigt!

Jeg vil råde dig til at få aborten og gå fra kæresten.

Anmeld

28. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Lyder ikke som en rar mand.  Beskytter i jer ikke ? Nå men jeg synes du skal følge dit hjerte  denne gang.  Abort er jo heller ikke sundt. 

Anmeld

28. december 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Få en abort og skrid fra idioten 

du fortjener bedre, lad ham ikk behandle dig sådan her. 

Til dig

Anmeld

28. december 2014

Patriark

Rengyduck skriver:

Han kan ikke tvinge dig til det. Hvis du har lyst, tid og råd til barnet, så få barnet!

Så lyst, tid og råd er fundament nok til at få sig et barn? Det da ikke en hund hun skal have! Magen til ringe rådgivning��

Anmeld

28. december 2014

Patriark

Anonym skriver:

Sidste år blev jeg gravid på p-piller, og nu er jeg blevet gravid på hormonspiral - jeg fatter ikke at det kan ske

Der er bare nogle kvinder der er rigtig rigtig rigtig uheldige...

Anmeld

28. december 2014

SandraXOXO

Hvis du er gravid på spiral er der stor sandsynlighed for at det er bedst med abort. Der er noget med at fostret kan ha taget skade. Det kan lægen bedre forklare. Sender et kram 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.