Carina:-) skriver:
Nej self ikke - det var bare en sidebemærkning til min frustration 
Nej han er plejebarn og måtte ikke komme i dagpleje da han skulle være udner faglig opsyn og dermed i en vuggestue samt at man vurderede at han ikke ville have godt af at tulle rundt i en dp uden de aktiviteter osv der er i en vuggestue.
Og også derfor han har ekstra støtte på .-Men når hun ikke er der ( hun har kun 15 timer) er det det faste personale der kal takle ham ,og det er tydeligt at nogen har nemmere ved det end andre ( men det er en anden historie)
Ville bare høre om det er normalt at børnene skal blive hjemme pga snot / hoste og intet andet som er tilfældet idag - og det kan jeg så forstå at det er -Så dropper at snakke med lederen senere i dag - 
Har kun haft børn i børnehave førhen,og der har de været afsted med lang næse så gik udfra at det også var ok i vuggestuen.
Igen vil jeg lige pointere at self skal man ikke afsted hvis man har det skidt ,men det var ikke tilfældet her - kun snot/ hoste 
Okay, var ikke klar over, at der var "specielle" regler/krav om type af institution, når det gælder et plejebarn. Vil det sige, at I som plejeforældre (og som jo kender barnet bedst), slet ikke har noget at skulle have sagt?
Hvis det virkelig kun drejer sig om lidt snot og hoste, så vil jeg sige, at det er ikke normalt at de ringer dem hjem (igen og igen) og ville nok lige spørge lidt ind til deres grundlag for den beslutning. Hvis de virkelig kun ringer dem hjem på grund af bagateller, så er du altså i din gode ret, til at stille spørgsmålstegn ved det.
Lige til sidst, er det ikke muligt at det er en af de pædagoger, som kan rumme ham, som fast tager over når støttepersonen ikke er der? Altså, således at han ikke skal "udsættes" for en som ikke har kompetancerne/tålmodigheden/erfaringen?