Carina:-) skriver:
Jeg har 2 i vuggestue og de er forkølede ( som alle andre)
Nu er jeg for 4 gang blevet ringet til af vuggestuen at de vil have jeg henter et af børnene pga hoste og snot- ingen feber men altså hoste og snot.
Som jeg sagde til pædagogen så er det 4 gang på 2 mdr at jeg skal hente et barn pga forkølelse og at det giver prob. i forhold til mit arbejde når man også ( self) holder børnene hjemme til alm fridage / ferie og alm sygdom .
I de 8 uger har de været afsted 18 dage ud af 40 .... de 22 dage hjemme har har været 7 fridage og 3 reelle sygedage med feber osv- Resten har været fordi vuggestuen har syntes de var pylrede eller også fordi de hostede/ snottede. Og har self ikke noget imod at jeg må holde dem hjemme ved feber ,bræk osv -men hoste og snot...? Som man jo har i 25% af vinteren mindst.
Nu har de så ferie til d 5 januar så håber jg godt nok vi kan få noget stabilt fremmøde så jeg kan passe mit arbejde ...
Er det normalt at vuggestuer er så "krævende"?Og er jeg urimelig når jeg tænker at de godt må slappe lidt af med at ringe?
Hvis barnet ikke kan følge den normale daglige hverdag i vuggestuen. Så må de hjem.
Dette er skåret ret meget firkantet ud.
Anmeld