Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er forvirret..!!
Hvornår skulle du ha haft mens..? Min læge testede næsten negativ på dagen hvor mit mens skulle komme.. MEN.. Dagene efter her.. Der lyser den pink..!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Os&lilledig skriver: Jeg er forvirret..!! Hvornår skulle du ha haft mens..? Min læge testede næsten negativ på dagen hvor mit mens skulle komme.. MEN.. Dagene efter her.. Der lyser den pink..!
Skulle ha haft min mens i dag
Anonym skriver: Skulle ha haft min mens i dag
Så er det nok derfor den som sådan ikke er vildt positiv Bare vent
Os&lilledig skriver: Så er det nok derfor den som sådan ikke er vildt positiv Bare vent
Ja men det er mærkeligt at den er negativ ved lægen og positiv hjemme
Anonym skriver: Ja men det er mærkeligt at den er negativ ved lægen og positiv hjemme
Det var min også.. Selvom det var samme test hun og jeg brugte
Os&lilledig skriver: Det var min også.. Selvom det var samme test hun og jeg brugte
Okay
Anonym skriver: Var lige i Matas.. De havde den ikke.. Købte Matas' egne som er 99,7% sikker.. Efter 3 1/2 minut ser testen sådan ud
Var lige i Matas.. De havde den ikke.. Købte Matas' egne som er 99,7% sikker.. Efter 3 1/2 minut ser testen sådan ud
Underligt jeg købte den ellers i matas sidst.. Men anyway.. Den der er i hvert fald positiv Tillykke
Her var den også negativ hos lægen selvom jeg testede positiv hjemme. Og jeg har idag en prinsesse på 13 måneder :-) Er sikker på at lægens test viser positiv næste gang du skal derhen.
o1Mutte skriver: Underligt jeg købte den ellers i matas sidst.. Men anyway.. Den der er i hvert fald positiv Tillykke
Det er nok fordi den i Rudkøbing ikke er så stor
mange tak
Molly23 skriver: Her var den også negativ hos lægen selvom jeg testede positiv hjemme. Og jeg har idag en prinsesse på 13 måneder :-) Er sikker på at lægens test viser positiv næste gang du skal derhen.
Tror du har ret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128