Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
jeg sidder her og stortuder.. Jeg har 9 (svagt) positive teste.. Jeg er så glad.. Min kæreste og jeg har forsøgt i lang tid og vi begyndte at opgive.. 2 mdr. efter vi blev enige om at opgive, sad jeg med den første positive test.. Min kæreste begyndte at græde, han knugede mig ind til sig og jeg kunne mærke at han sitrede over det hele.. Han fortalte det så til hele familien.. Og bagefter løb han ned og købte is så vi kunne fejre det.. Jeg sidder så her med blandede følelser.. Jeg både tror på testene og begynder så at græde af glæde.. Men tør alligevel ikke at tro på det fordi jeg er blevet skuffet så mange gange.. Jeg ville ønske at jeg kunne tro på det 100%
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her er de 4 første teste set fra 2 vinkler
Anonym skriver: Hej jeg sidder her og stortuder.. Jeg har 9 (svagt) positive teste.. Jeg er så glad.. Min kæreste og jeg har forsøgt i lang tid og vi begyndte at opgive.. 2 mdr. efter vi blev enige om at opgive, sad jeg med den første positive test.. Min kæreste begyndte at græde, han knugede mig ind til sig og jeg kunne mærke at han sitrede over det hele.. Han fortalte det så til hele familien.. Og bagefter løb han ned og købte is så vi kunne fejre det.. Jeg sidder så her med blandede følelser.. Jeg både tror på testene og begynder så at græde af glæde.. Men tør alligevel ikke at tro på det fordi jeg er blevet skuffet så mange gange.. Jeg ville ønske at jeg kunne tro på det 100%
I kan jo evt. På et tidspunkt købe en tidelig scanning, så kan det være at det hele bliver mere "virkeligt"
tillykke med det
I kan jo evt. På et tidspunkt købe en tidelig scanning, så kan det være at det hele bliver mere "virkeligt" tillykke med det
Ja det kunne vi.. Men har læst at man først kan se graviditet på scanning efter uge 6 og ifølge beregningerne er jeg 3+6 i dag (søndag)
tak for lykønskning
VråJepsen skriver: I kan jo evt. På et tidspunkt købe en tidelig scanning, så kan det være at det hele bliver mere "virkeligt" tillykke med det
Det vil jeg også anbefale. Det giver altså en god ro i maven :-) Alle pengene værd!
Og tillykke med det ♡
Tillykke - tro på det, nyd det, oplev den kæmpe lykke, giv dig selv lov! Ja ting kan gå galt, men du vil ikke blive mindre ked fordi du ikke jubler nu - smerten er lige stor.
Så igen jeg vil da juble dit tillykke og håbe du kan det samme.
Tak for lykønskning vil prøve at hvile i det
Kæmpe stort tillykke Hvor er det fantastisk for jer
Mega fed julegave at få
Jeg har lige bestilt trygheds scanning da kæresten ikke tror på det endnu jeg skal betale 400 kr for den så det til at overkomme
babyprojekt skriver: Kæmpe stort tillykke Hvor er det fantastisk for jer Mega fed julegave at få Jeg har lige bestilt trygheds scanning da kæresten ikke tror på det endnu jeg skal betale 400 kr for den så det til at overkomme
Hvor langt er du..?
Vi er 4+2 og skal til tidlig sanning 5 jan. Men vi ønsker os også en tryghedsscannig hvis det er muligt så tidligt.
Anonym skriver: Her er de 4 første teste set fra 2 vinkler
Stort tillykke med de flotte teste ❤️ De kan umuligt farve den så lyserød uden at være posetiv ☺️
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128