Ikke til at fatte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2014

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Nu bløder jeg kraftigt 

Årh  

Håber alt er ok trods din blødning! Det rigtig hårdt, og der går så mange følelser igennem ens krop, har du smerter?

Jeg har også prøvet det, det endte desværre i en sa, men blev gravid igen med de samme, 3 dage efter endt blødning mener de det er sket, så det gik stærkt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Nu bløder jeg kraftigt 

Åh nej da hvad siger lægen ? 

Anmeld

18. december 2014

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Årh  

Håber alt er ok trods din blødning! Det rigtig hårdt, og der går så mange følelser igennem ens krop, har du smerter?

Jeg har også prøvet det, det endte desværre i en sa, men blev gravid igen med de samme, 3 dage efter endt blødning mener de det er sket, så det gik stærkt 

Ja jeg har smerter 

Vi er grædefærdige

Anmeld

18. december 2014

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Åh nej da hvad siger lægen ? 

Var ved Lægevagten her til aften og han sagde at jeg i hvertfald ikke er gravid udenfor livmoderen men at jeg med stor sikkerhed er ved at tabe den lille  Jeg skal til scanning i morgen kl 11 og have bekræftet det.. Håber inderligt at han tager fejl selvom jeg ikke tror at han gør

Anmeld

18. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Var ved Lægevagten her til aften og han sagde at jeg i hvertfald ikke er gravid udenfor livmoderen men at jeg med stor sikkerhed er ved at tabe den lille  Jeg skal til scanning i morgen kl 11 og have bekræftet det.. Håber inderligt at han tager fejl selvom jeg ikke tror at han gør

Ejj f...... osse da. Har været der og er bare ikke til at holde ud 

Anmeld

18. december 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

først et stort tillykke til jer...  det er altid dejligt med de uventede gaver som børn er... jeg har to "nå, det bliver så ikke i denne omgang"-børn... 

den første er blevet til lige efter en grim spontan abort, selvom min læge sagde at jeg ikke skulle regne med noget i de første par måneder...

min kæreste og jeg havde prøvet at lave nr. 2 i 6 mdr. da vi blev enige om at droppe det så jeg kunne starte på skole - men i stedet stod jeg med en positiv test....

Anmeld

19. december 2014

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Ejj f...... osse da. Har været der og er bare ikke til at holde ud 

nemlig... vi er meget kede af det... blev sur på lægevagten... jeg brød sammen da han sagde at jeg med stor sandsynlighed er ved at abortere og så sagde han bare "vi snakker om en lille tingest på 7 mm... det er jo ingenting så ta det roligt" INGENTING???!!!! det er MIN lille skat... VORES ønskebarn... et lille liv som blev lavet med ægte kærlighed

jeg kan ikke li at brysterne ikke er ømme mere og at kvalmen er forsvundet

Anmeld

19. december 2014

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

først et stort tillykke til jer...  det er altid dejligt med de uventede gaver som børn er... jeg har to "nå, det bliver så ikke i denne omgang"-børn... 

den første er blevet til lige efter en grim spontan abort, selvom min læge sagde at jeg ikke skulle regne med noget i de første par måneder...

min kæreste og jeg havde prøvet at lave nr. 2 i 6 mdr. da vi blev enige om at droppe det så jeg kunne starte på skole - men i stedet stod jeg med en positiv test....

tak... ja nu må vi se om der er noget på en scanning i dag efter jeg har blødt en del

Anmeld

19. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

nemlig... vi er meget kede af det... blev sur på lægevagten... jeg brød sammen da han sagde at jeg med stor sandsynlighed er ved at abortere og så sagde han bare "vi snakker om en lille tingest på 7 mm... det er jo ingenting så ta det roligt" INGENTING???!!!! det er MIN lille skat... VORES ønskebarn... et lille liv som blev lavet med ægte kærlighed

jeg kan ikke li at brysterne ikke er ømme mere og at kvalmen er forsvundet

Vil være ærlig at sige at det ikke tegner  godt.. men vi må jo stadig  gerne  håbe. 

Anmeld

19. december 2014

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Vil være ærlig at sige at det ikke tegner  godt.. men vi må jo stadig  gerne  håbe. 

Scanningen viste at livmoderen er tom 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.