Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: I morgen og mærker ingen tegn på at det skal starte som jeg plejer at kunne mærke 1 uge før.. Men er spændt på om det kommer
I morgen og mærker ingen tegn på at det skal starte som jeg plejer at kunne mærke 1 uge før.. Men er spændt på om det kommer
Krydser alt hvad jeg kan
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Os&lilledig skriver: Krydser alt hvad jeg kan
Det er ikke startet endnu og kl 9 skal jeg ringe til lægen og få svar på graviditetstesten
Testen var negativ
Men bare mærkeligt med så mange positive teste
Anonym skriver: Testen var negativ Men bare mærkeligt med så mange positive teste
Ej var det urin eller blodprøve ?
l.kjoeller skriver: Ej var det urin eller blodprøve ?
Urinprøve.. Skal aflevere en mere om 2-3 dage.. Har 13 positive teste herhjemme.. Lægens må ha været defekt eller også har hun glemt brillerne
Anonym skriver: Urinprøve.. Skal aflevere en mere om 2-3 dage.. Har 13 positive teste herhjemme.. Lægens må ha været defekt eller også har hun glemt brillerne
kan du ikke få en blodprøve??
Heidi.R. skriver: kan du ikke få en blodprøve??
Åbenbart ikke.. Det er ikke nødvendigt efter lægens mening.. Hvor lang tid går der før der er svar på blodprøve?
Ja du skal stadig regne med den da
Anonym skriver: Åbenbart ikke.. Det er ikke nødvendigt efter lægens mening.. Hvor lang tid går der før der er svar på blodprøve?
ved mig var det vist et par dage...
men ja urintest er også fin.... der er ikke andet for at vente nogle dage og teste igen måske. og se tiden an...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128