Ikke til at fatte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2014

l.kjoeller

HVPigen skriver:

Åh hov! læste forkert syntes du skrev man altså først kunne i uge 6  
jeg var for hurtigt!   typisk mig 

Skrev det også bare  da jeg ikke ville booke før tidligst 6+0 og faktisk helst 7+0 . Dels for at være sikker på at se hjerteblink  og så får man bare mere ud af det der. ( har prøvet  5 +6+7 uge) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2014

Hønsemor

Anonym skriver:

Testen var negativ 

Men bare mærkeligt med så mange positive teste

Grunden til lægens test kan vise negativ, kan være fordi deres test først kan måle hcg niveauet når det er højere end på hjemmetest.. Det kan også være hvis du har tisset eller drukket kort forinden du har været ved lægen?

Anmeld

17. december 2014

l.kjoeller

Hønsemor skriver:

Grunden til lægens test kan vise negativ, kan være fordi deres test først kan måle hcg niveauet når det er højere end på hjemmetest.. Det kan også være hvis du har tisset eller drukket kort forinden du har været ved lægen?

Siger din læge det ? Min læge siger det er de samme tests de bruger som man køber i håndkøb 

Anmeld

17. december 2014

Hønsemor

l.kjoeller skriver:

Siger din læge det ? Min læge siger det er de samme tests de bruger som man køber i håndkøb 

Ja det fik jeg af vide 

Men det kommer også an på hvilke test man køber

Anmeld

17. december 2014

msmukke

Ved mit første barn testede jeg positiv hjemme en onsdag, skulle tilfældigvis til læge samme dag og fik det tjekket også, men den var negativ. Fik besked på at jeg skulle komme igen mandag og teste igen. Laaaaang weekend skal det siges men den var selvfølgelig positiv der 

så stort tillykke til dig

Anmeld

17. december 2014

Anonym trådstarter

Hønsemor skriver:

Det var den første urin om morgenen men drak 1 glas vand 10 min. før lægebesøget

Anmeld

17. december 2014

Anonym trådstarter

msmukke skriver:

Ved mit første barn testede jeg positiv hjemme en onsdag, skulle tilfældigvis til læge samme dag og fik det tjekket også, men den var negativ. Fik besked på at jeg skulle komme igen mandag og teste igen. Laaaaang weekend skal det siges men den var selvfølgelig positiv der 

så stort tillykke til dig

Tak 

Har fået taget blodprøve i dag og den er der svar på på fredag

Anmeld

18. december 2014

Os&lilledig

Min var positiv hjemme. Næsten negativ hos lægen, posetiv hjemme igen. Da den nogle dage senere lyste meget lyserød hjemme, prøvede jeg en magen til lægens som vi fik fra klinikken, og den var meget meget svag posetiv.. Så dem fra lægen er altså ikke så synlige  

Anmeld

18. december 2014

Anonym trådstarter

Fik svar på blodprøven og den er positiv men nu har jeg blødt.. Mængden af blod svare til hvad der kan ligge på en spiseske.. Er der stor risiko for at jeg har mistet den?

Anmeld

18. december 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Fik svar på blodprøven og den er positiv men nu har jeg blødt.. Mængden af blod svare til hvad der kan ligge på en spiseske.. Er der stor risiko for at jeg har mistet den?

Nu bløder jeg kraftigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.