Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Det snakkede kæresten og jeg også lige om at det kunne være derfor.. Hun sagde i telefonen at testen var negativ og at de også i samme omgang testede for blærebetændelse og den var også negativ.. Har ringet til lægen og sagt at det ikke kan være rigtigt at jeg ikke kan få en blodprøve.. De ville snakke om det og ringe tilbage.. Hun ringede så og gav mig en tid på onsdag kl 14:50
Det snakkede kæresten og jeg også lige om at det kunne være derfor.. Hun sagde i telefonen at testen var negativ og at de også i samme omgang testede for blærebetændelse og den var også negativ.. Har ringet til lægen og sagt at det ikke kan være rigtigt at jeg ikke kan få en blodprøve.. De ville snakke om det og ringe tilbage.. Hun ringede så og gav mig en tid på onsdag kl 14:50
Kan du ikke købe en clear blue og teste i morgen tidlig med morgenurin ? Så er det et sikkert svar og du skal ikke vente til torsdag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
l.kjoeller skriver: Kan du ikke købe en clear blue og teste i morgen tidlig med morgenurin ? Så er det et sikkert svar og du skal ikke vente til torsdag
Er det ikke noget med at de kun kan bestilles på nettet?
Anonym skriver: Er det ikke noget med at de kun kan bestilles på nettet?
Nej de fås i Matas Og vist også på apoteket mener jeg
Krydser fingre
hvis du ikke komme på apoteket nu inden de lukker
så bare bestil over billigteste.dk
bestiller du INDEN 22 så har du testen i morgen formiddag
o1Mutte skriver: Nej de fås i Matas Og vist også på apoteket mener jeg Krydser fingre
Var lige i Matas.. De havde den ikke.. Købte Matas' egne som er 99,7% sikker.. Efter 3 1/2 minut ser testen sådan ud
Anonym skriver: Var lige i Matas.. De havde den ikke.. Købte Matas' egne som er 99,7% sikker.. Efter 3 1/2 minut ser testen sådan ud
ja den er der da ingen tvivl ved tillykke
Den er da meget POSITIVT
MilleMus1988 skriver: ja den er der da ingen tvivl ved tillykke
Tak
Sad og tudede da steg nummer 2 lige så langsomt begyndte at vise sig.. Kæresten troede den var negativ da han så mig sidde og lyse og kigge på testen og sad og tudede
Kommende mor skriver: Den er da meget POSITIVT
JA
Fås de ikke på apoteket? Ved det faktisk ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128