Ikke til at fatte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2014

Anonym trådstarter

babyprojekt skriver:

Kæmpe stort tillykke Hvor er det fantastisk for jer

Mega fed julegave at få 

Jeg har lige bestilt trygheds scanning da kæresten ikke tror på det endnu jeg skal betale 400 kr for den så det til at overkomme

Tak 

Ja mega fed julegave.. Tror også at jeg bestiller en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2014

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Stort tillykke med de flotte teste ❤️ De kan umuligt farve den så lyserød uden at være posetiv ☺️

Takker 

Jeg er også så småt begyndt at tro på det

Anmeld

14. december 2014

Os&lilledig

Anonym skriver:

Takker 

Jeg er også så småt begyndt at tro på det

Hvornår er forventet mens..?

Anmeld

14. december 2014

babyprojekt

Os&lilledig skriver:

Hvor langt er du..? 

Vi er 4+2 og skal til tidlig sanning 5 jan. Men vi ønsker os også en tryghedsscannig hvis det er muligt så tidligt. 

Jeg er 5+3 i dag. Da jeg opdagede det var jeg 3+6

Man kan først få tryghed/tidlig scanning fra uge 6 :-) Vi skal d. 8 januar for så jeg 8 uger henne og de siger man får mere ud af tryghed/tidlig scanning når man er over uge 6. Om det passer ved jeg ikke :-)

Anmeld

14. december 2014

l.kjoeller

Os&lilledig skriver:

Hvor langt er du..? 

Vi er 4+2 og skal til tidlig sanning 5 jan. Men vi ønsker os også en tryghedsscannig hvis det er muligt så tidligt. 

Tryghedsscanning  og tidlig scanning.  Et det ikke det samme  ? 

Anmeld

14. december 2014

l.kjoeller

babyprojekt skriver:

Jeg er 5+3 i dag. Da jeg opdagede det var jeg 3+6

Man kan først få tryghed/tidlig scanning fra uge 6 :-) Vi skal d. 8 januar for så jeg 8 uger henne og de siger man får mere ud af tryghed/tidlig scanning når man er over uge 6. Om det passer ved jeg ikke :-)

Man skal helst over uge 7 +0 synes  jeg ( har prøvet 5+6+7 uge i forbindelse  med behandling )

Anmeld

14. december 2014

Os&lilledig

l.kjoeller skriver:

Tryghedsscanning  og tidlig scanning.  Et det ikke det samme  ? 

Kender en der var til trygheds scanning for at se om der var noget, i uge 4. Og så den almindelig tidligere scanning i uge 6. Må være ret godt der op af mod de 6-7 uger når vi skal der ind, det er den 5 jan. Er jo allerede i uge 5.  

Anmeld

14. december 2014

l.kjoeller

Os&lilledig skriver:

Kender en der var til trygheds scanning for at se om der var noget, i uge 4. Og så den almindelig tidligere scanning i uge 6. Må være ret godt der op af mod de 6-7 uger når vi skal der ind, det er den 5 jan. Er jo allerede i uge 5.  

Scanningen er den samme bare to ord  for det. Det kaldes en tidlig/ tryghedsscanning til uge 11 mener jeg. Tror det bliver en rigtig god oplevelse. Var inde hvor det viste sig jeg var 6+5 med en øko baby fornylig . Bliver aldrig  kedeligt at se og høre hjertet selvom det bare er en lille klat hehe 

Anmeld

14. december 2014

Os&lilledig

l.kjoeller skriver:

Scanningen er den samme bare to ord  for det. Det kaldes en tidlig/ tryghedsscanning til uge 11 mener jeg. Tror det bliver en rigtig god oplevelse. Var inde hvor det viste sig jeg var 6+5 med en øko baby fornylig . Bliver aldrig  kedeligt at se og høre hjertet selvom det bare er en lille klat hehe 

Ja scanningen er den samme. Og glæder mig til at høre hjertelyd.. Selvom det er en klat  

Anmeld

14. december 2014

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Hvornår er forventet mens..?

I morgen og mærker ingen tegn på at det skal starte som jeg plejer at kunne mærke 1 uge før.. Men er spændt på om det kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.