Anonym skriver:
Godaften, alle sammen.
Jeg er gravid i uge 4. og efter alt det her med graviditet, er jeg blevet så træt af min forlovede! jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal håndtere det. men hader når han er her :/ Har det bedste den tid han er på arbejde
weekenderne virker så laaaange, bare de timer vi sammen om dage tænker jeg kun på at han gudskelov skal afsted imorgen
Han er en fantastisk mand, og gør simpelhen alt for at jeg skal have det godt. men jeg tror bare han elsker mig mere end jeg elsker ham.
Den sidste tid, har jeg skubbet ham meget væk, vores kærligheds liv er faktisk helt dødt ? Og det udelukkende min skyld, for han prøver virkelig.
men min energi bliver brugt på mine 3 katte, og på at holde hjemmet rent
Er det virkelig retfærdigt overfor ham at blive ved med det her forhold ?
Knus, en bekymret kommende mor
Jeg synes at der ligger forskellige aspekter i det.
du skal mærke efter om du elsker ham og det har bare er en fase eller om du slet ikke kan forestille dig en fremtid med ham.
jeg er selv i et forhold, som har varet 10,5 år. I nogle perioder overvejer man at kaste håndklædet i ringen og tænker at livet må være grønnere på den anden side, men samtidig er jeg helt ude af stand til at træffe den endelig beslutning - jeg kunne slet ikke forestille mig en mand, der kunne fylde mit liv ud på den måde han gør - og derfor er vi stadig sammen på trods af de meget svære perioder.
jeg tror at man skal forsøge at holde fast i de følelser man havde, da man fandt sammen - prøve at genskabe dem og se hvor det fører han!
også tror jeg også at kommunikation er kernen til et sundt forhold - fortæl ham om dine følelser og tanker! Det hjælper at få åbnet op.
du er nødt til også at tænke på, at en graviditet er stort i et forhold og det kan lægge ret meget pres på det hele! Måske du bare skal vænne dig til det nye og give forholdet en chance. Man skal passe på med at opgive forholdet for let - husk på kærligheden og forelskelsen!
når det så er sagt, så kender jeg jo ikke din/jeres eksakte situation og igen er det jo kun dig der kan mærke hvordan det hele føles!