Anonym skriver:
Nu skal det siges at jeg ønsker det her barn mere end noget andet og jeg gør alt hvad jeg kan for at genskabe mine følelser.
og det skal så siges at mine katte SKAL prioteres højre end min forlovede.
de er hjælpe løse og har brug for mig.
rengøring får mig til at slappe af.
men med en mand der heller sidder foran sin computer end at sidde med mig får heller ikke lysten frem i mig til kærlighed.
og måske vil mange mene der forkert at få det her barn når jeg føler som jeg gør. Men jeg er så meget imod abort og ja jeg kunne sagtens have beskyttet mig. Men selv Idag kan jeg ikke forstille mig en bedre far til vores barn.
Jeg træffer ikke nogen beslutninger der ikke er gennemtænkt :-)
Katte er ikke hjælpeløse, de kan sagtens klare sig selv, de har ikke brug for nogen der giver dem det ene og det andet. Du søger for at de har mad, for du må ikke skifte deres bakke. Og så kan du nusse om dem. Og så lad moren tage sig af sine unger, det skal hun skam nok selv klare. Tror det er en undskyldning. Og det er super at de har hjulpet dig, men de skal ikke bruges som undskyldninger og slet ikke prioteres over dit forhold. Jeg vil sku blive ked af det hvis jeg ikke var vigtigere end en kat, at min kæreste hellere ville være sammen med dem end mig. Og allerede før jeg blev gravid, ikke havde nogle følelser for mig, men alligevel gik med til at lave et barn.
Jeg tror du prøver at finde en god grund til at gå fra ham.
Jeg forstår slet ikke hvorfor du har valgt at få barn med en mand, du ikke har nogle følelser og bare vil have at han skal gå væk. Du skal dele et barn med ham resten af jeres liv, du skal være i samme rum som ham op til flere gange, uden at vise overfor dit barn, at du faktisk bare vil have at far går.
Du kan jo ikke genskabe noget du ikke har. Og du burde nok have ventet med at få barn, til du fandt en mand du faktisk ville være sammen med. Det kan godt være at han bliver en god far, men det er en god nok grund til at få barn med en med en du ikke føler noget for, når I er et forhold. Så er han jo bare en donor.
Din kæreste fortjener at kende til dine tanker omkring det her.