Ikke længere det samme ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.414 visninger
54 svar
91 synes godt om
11. december 2014

Anonym trådstarter

Godaften, alle sammen. 

Jeg er gravid i uge 4. og efter alt det her med graviditet, er jeg blevet så træt af min forlovede! jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal håndtere det. men hader når han er her :/ Har det bedste den tid han er på arbejde  
weekenderne virker så laaaange, bare de timer vi sammen om dage tænker jeg kun på at han gudskelov skal afsted imorgen  

Han er en fantastisk mand, og gør simpelhen alt for at jeg skal have det godt. men jeg tror bare han elsker mig mere end jeg elsker ham. 

Den sidste tid, har jeg skubbet ham meget væk, vores kærligheds liv er faktisk helt dødt ? Og det udelukkende min skyld, for han prøver virkelig. 

men min energi bliver brugt på mine 3 katte, og på at holde hjemmet rent  

Er det virkelig retfærdigt overfor ham at blive ved med det her forhold ? 

Knus, en bekymret kommende mor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

got2b

Hvis du ik elsker ham så meget, så vil jeg helt sikkert sige du skal smutte, han fortjener en som forholdet lige så neget som ham, mår han gør så neget for at det skal fungere, men så kan jeg ik lade vær med at tænke på barnet?

Anmeld

11. december 2014

M &.I

Hade du ham før eller efter graviditet ??

da jeg blev gravid har det ændre mig meget jeg hade ham og vil af med ham og synes han er irritere , han er rigtigt god mand og er meget forståelig og tålmodig og hjælpsom mand. Jeg sov hos min mor 3 uger fordi jeg ikke gider hav ham. Men det viste sig at det bare homoner der ændre sig. 

Anmeld

11. december 2014

Anonym trådstarter

got2b skriver:

Hvis du ik elsker ham så meget, så vil jeg helt sikkert sige du skal smutte, han fortjener en som forholdet lige så neget som ham, mår han gør så neget for at det skal fungere, men så kan jeg ik lade vær med at tænke på barnet?

Barnet vil aldrig mangle noget  

Anmeld

11. december 2014

Anonym trådstarter

Mor&prins skriver:

Hade du ham før eller efter graviditet ??

da jeg blev gravid har det ændre mig meget jeg hade ham og vil af med ham og synes han er irritere , han er rigtigt god mand og er meget forståelig og tålmodig og hjælpsom mand. Jeg sov hos min mor 3 uger fordi jeg ikke gider hav ham. Men det viste sig at det bare homoner der ændre sig. 

Det har varet den sidste måned eller 2,

han har været taget over til sin familie i en uge, uden vi så hinanden, og det værste er jeg nød han ikke var her :/ 

Anmeld

11. december 2014

Linkae

Hvor længe har i kendt hinanden? Var graviditeten planlagt?? 

Hormoner er kan gøre rigtig meget!

Anmeld

11. december 2014

Anonym trådstarter

Linkae skriver:

Hvor længe har i kendt hinanden? Var graviditeten planlagt?? 

Hormoner er kan gøre rigtig meget!

Det hele har gået rigtig stærkt, vi har været sammen i 6 mdr. og den var delvist planlagt, altså vi undgik den ikke  

Anmeld

11. december 2014

got2b

Anonym skriver:

Barnet vil aldrig mangle noget  

Jeg tænkerik på om barnet vil mangel noget, for det kommer barnet aldrig til. Men mere hvordan fremtiden vil se ud, mine forældre er skilt, det har så gjort jeg ingen kontakt har til min far idag, ved ik om du har læst den tråd med en far og hans dame sol pludselig bestemte alt, det er min tråd. Derfor tænker jeg sådan, og selvom din kæreste siger han aldrig vil finde sådan en kæreste så kan man ikke vide det. Men det jo op til dig selv, lyt til dig selv, hvad har du lyst til?

Anmeld

11. december 2014

Anonym trådstarter

got2b skriver:

Jeg tænkerik på om barnet vil mangel noget, for det kommer barnet aldrig til. Men mere hvordan fremtiden vil se ud, mine forældre er skilt, det har så gjort jeg ingen kontakt har til min far idag, ved ik om du har læst den tråd med en far og hans dame sol pludselig bestemte alt, det er min tråd. Derfor tænker jeg sådan, og selvom din kæreste siger han aldrig vil finde sådan en kæreste så kan man ikke vide det. Men det jo op til dig selv, lyt til dig selv, hvad har du lyst til?

Fordi jeg er gravid, tænker jeg længe over mine beslutninger, jeg vil jo ikke tag et forkert valg

Anmeld

11. december 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg tænker at det måske er hormonerne, som gør det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.