Ikke længere det samme ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2014

got2b

Anonym skriver:

Fordi jeg er gravid, tænker jeg længe over mine beslutninger, jeg vil jo ikke tag et forkert valg

Hvor længe har i kendt hinanden og hvor længe har i været sammen? Jeg var ved at gå fra mim kæreste da jeg var i uge 21+? Og er i uge 23+5, og vi er død lykkelig. Os på trods jeg blev gravid da vi havde været sammen i tre måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

M &.I

Det handler ikke om barnet ikke mangler noget, det handler om at barnet har brug for begge forældre, jeg har mange venner som er stadig ked af at forældre ikke er sammen og så er de altså ulykkelig. 

Min mand vil aldrig skilles fordi vi har et barn, og han er altid glad for at se hans far kommer hjem fra arbejde og er overlykkelig når han ser to forældre sammen. Og jeg tage chance for at være sammen .

Børn føler noget.. Men du skal tænke rigtigt meget over det graviditet kan gøre meget forskel. 

Anmeld

11. december 2014

hekran

Hvorfor i alverden bliver katte og rengøring prioriteret over din kæreste? Det er da klart, at dine følelser falmer, når du ikke plejer kærligheden. Følelser kommer ikke bare af sig selv.

Det kan godt være, at du ikke synes du kan væren  det bekendt at blive i forholdet. Jeg synes ikke du kan være bekendt at sidde og vente på dybere følelser. Sådan noget kræver en indsats. Især af dig selv.

kærlighed er ikke kærlighed før man giver den til en anden

Anmeld

11. december 2014

Sissel

Tror du skal give det et par måneder.. Da jeg var nygravid, kunne min kæreste simpelthen ikke gøre noget rigtigt.. Bare det at jeg kunne høre ham trække vejret, gav mig myrekryb.. Stakkels mand 

Anmeld

11. december 2014

CLB

Lad mig sige det sådan at sidste gang jeg var gravid, gik jeg også fra min forlovede, jeg synes han var en kæmpe idiot og jeg kunne ikke holde ud at være sammen med ham, faktisk tvivlet jeg så meget på  vores forhold at jeg valgte at få en provokeret abort, da jeg ikke økonomisk kan stå med et barn alene. 

Efter aborten var jeg dybt ulykkelig og indså at det var homonerne der havde påvirket mig. 

Nu her et halvt år senere er jeg endelig gravid igen, og kan sagtens mærke at jeg endnu engang synes han er skide irreterende, men denne gang holder jeg det så nede, da jeg jo ved det bare er homonerne der er på spil! (:

Anmeld

11. december 2014

Flomse

Hvis du har haft det sådan de sidste par måneder,  som du skriver, så giver det virkelig god mening at vælge at blive gravid med manden

ja,  undskyld, men nogle tager det bare lidt for let på det, at blive gravid. Det er et barn vi snakker om og ikke en hundehvalp eller kat! 

Anmeld

11. december 2014

l.kjoeller

Jeg synes du skal slå  kold vand i blodet da hormoner kan bidrage  til at du frastødes. Det kan ændre sig senere og kan være det at blive forældre får nogle nye følelser  frem i jer. Hvertfald  overvej det når i har barn  på vej. Overvejede du slet ikke problemerne nu i ikke beskyttede jer ?  Held og lykke med det 

Anmeld

11. december 2014

Anonym trådstarter

Nu skal det siges at jeg ønsker det her barn mere end noget andet og jeg gør alt hvad jeg kan for at genskabe mine følelser.

og det skal så siges at mine katte SKAL prioteres højre end min forlovede.

de er hjælpe løse og har brug for mig.

rengøring får mig til at slappe af.

men med en mand der heller sidder foran sin computer end at sidde med mig får heller ikke lysten frem i mig til kærlighed.

og måske vil mange mene der forkert at få det her barn når jeg føler som jeg gør. Men jeg er så meget imod abort og ja jeg kunne sagtens have beskyttet mig. Men selv Idag kan jeg ikke forstille mig en bedre far til vores barn. 

Jeg træffer ikke nogen beslutninger der ikke er gennemtænkt :-)

Anmeld

11. december 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det har varet den sidste måned eller 2,

han har været taget over til sin familie i en uge, uden vi så hinanden, og det værste er jeg nød han ikke var her :/ 

Du skriver i første indlæg, at du er i uge 4. Så er det kun to uger siden, barnet blev undfanget. Men du har været træt af ham i et par måneder, og jeres kærlighedsliv er helt dødt? 

Anmeld

11. december 2014

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Du skriver i første indlæg, at du er i uge 4. Så er det kun to uger siden, barnet blev undfanget. Men du har været træt af ham i et par måneder, og jeres kærlighedsliv er helt dødt? 

Jeg har prøvet at få det op at køre, og troet at det simpelhen var fordi jeg havde meget om ørene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.