Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mor:) skriver: De har været sammen i 6 måneder. 3 af de måneder har hun ikke kunne holde ham ud og hun er 4 uger henne - tror nu ikke det har noget som helst med hormoner at gøre.
De har været sammen i 6 måneder. 3 af de måneder har hun ikke kunne holde ham ud og hun er 4 uger henne - tror nu ikke det har noget som helst med hormoner at gøre.
Nå ok...havde jeg ik lige fandet. Sorry!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorDk skriver: Nå ok...havde jeg ik lige fandet. Sorry!
Anonym skriver: Godaften, alle sammen. Jeg er gravid i uge 4. og efter alt det her med graviditet, er jeg blevet så træt af min forlovede! jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal håndtere det. men hader når han er her :/ Har det bedste den tid han er på arbejde weekenderne virker så laaaange, bare de timer vi sammen om dage tænker jeg kun på at han gudskelov skal afsted imorgen Han er en fantastisk mand, og gør simpelhen alt for at jeg skal have det godt. men jeg tror bare han elsker mig mere end jeg elsker ham. Den sidste tid, har jeg skubbet ham meget væk, vores kærligheds liv er faktisk helt dødt ? Og det udelukkende min skyld, for han prøver virkelig. men min energi bliver brugt på mine 3 katte, og på at holde hjemmet rent Er det virkelig retfærdigt overfor ham at blive ved med det her forhold ? Knus, en bekymret kommende mor
Godaften, alle sammen. Jeg er gravid i uge 4. og efter alt det her med graviditet, er jeg blevet så træt af min forlovede! jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal håndtere det. men hader når han er her :/ Har det bedste den tid han er på arbejde weekenderne virker så laaaange, bare de timer vi sammen om dage tænker jeg kun på at han gudskelov skal afsted imorgen Han er en fantastisk mand, og gør simpelhen alt for at jeg skal have det godt. men jeg tror bare han elsker mig mere end jeg elsker ham.
Den sidste tid, har jeg skubbet ham meget væk, vores kærligheds liv er faktisk helt dødt ? Og det udelukkende min skyld, for han prøver virkelig. men min energi bliver brugt på mine 3 katte, og på at holde hjemmet rent Er det virkelig retfærdigt overfor ham at blive ved med det her forhold ?
Knus, en bekymret kommende mor
Kan det være fordi du er gravid.. Har hørt og læst om kvinder som afskyr deres mand under graviditeten... Kan ikke huske om det er hormoner eller hvorfor.. Men der er folk som rent faktisk bekræfter dette.. Held og lykke med at finde ud af.. Det kunne jo være dejligt hvis det bare var det
Shine skriver: Kan det være fordi du er gravid.. Har hørt og læst om kvinder som afskyr deres mand under graviditeten... Kan ikke huske om det er hormoner eller hvorfor.. Men der er folk som rent faktisk bekræfter dette.. Held og lykke med at finde ud af.. Det kunne jo være dejligt hvis det bare var det
Det har foregået i måneder og hun er kun i 4.uge..
Yurie skriver: Det har foregået i måneder og hun er kun i 4.uge..
Ok..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128