Ikke længere det samme ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2014

Bebe89

Øv, det er ikke rart at gå og have det sådan. Jeg tror dog ikke det nødvendigvis er hormoner (ikke kun i hvert fald). Som andre også har skrevet, så er du jo ikke ret langt henne og du skriver at det har været et problem i et par måneder? 

Jeg har ikke så mange råd at give, men I har ikke været sammen så længe, så måske du har ret, måske er du bare ikke så forelsket i ham mere,  og det er måske det der er ved at gå op for dig?

Du må nok bruge noget tid på at overveje om det er ham der skal være din store kærlighed, specielt nu hvor der er en lille på vej. Men det ved du selvfølgeligt også godt.

God vind til dig og baby! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

Flomse

Må jeg have lov at spørge hvor gammel du og din kæreste er?

Anmeld

11. december 2014

Pinkrose

Så fordi dine katte er hjælpeløse skal de sættes over din kæreste ? 

Hvad så med dit barn skal de også sættes også barnet ? Det er da en underlig måde at tænke på.

og nu er det sådan at katte er et meget selvstændigt dyr og som jo ikk behøver at blive "passet" dagen lang..

Anmeld

11. december 2014

Anonym trådstarter

Abrazos skriver:

Må jeg have lov at spørge hvor gammel du og din kæreste er?

Nu vil jeg ikke dømmes på min alder da jeg ikke opføre mig som en på min alder men jeg er 20 og min forlovede er 30 :-)

Anmeld

11. december 2014

Anonym trådstarter

Pinkrose skriver:

Så fordi dine katte er hjælpeløse skal de sættes over din kæreste ? 

Hvad så med dit barn skal de også sættes også barnet ? Det er da en underlig måde at tænke på.

og nu er det sådan at katte er et meget selvstændigt dyr og som jo ikk behøver at blive "passet" dagen lang..

Mine katte har hjulpet mig igennem min depression og takke værd dem har jeg det godt nu.

min hunkat fik killinger for 14 uger siden. Så jeg vil egentlig ikke undskylde for at jeg passer og plejer mine katte som var det mit barn.

du kan slet ikke samligne barn og kat. På ingen måde.

Anmeld

11. december 2014

Anonym trådstarter

Bebe89 skriver:

Øv, det er ikke rart at gå og have det sådan. Jeg tror dog ikke det nødvendigvis er hormoner (ikke kun i hvert fald). Som andre også har skrevet, så er du jo ikke ret langt henne og du skriver at det har været et problem i et par måneder? 

Jeg har ikke så mange råd at give, men I har ikke været sammen så længe, så måske du har ret, måske er du bare ikke så forelsket i ham mere,  og det er måske det der er ved at gå op for dig?

Du må nok bruge noget tid på at overveje om det er ham der skal være din store kærlighed, specielt nu hvor der er en lille på vej. Men det ved du selvfølgeligt også godt.

God vind til dig og baby! 

Tak for din forståelse :-) 

jeg overvejer også nøje, men vil ikke bekymre mig for meget pga min graviditet. Og jeg kan simpelhen mærke at han stresser mig ved at skal diskutere flere gange dagligt :-)

Anmeld

11. december 2014

anna111

Profilbillede for anna111

Lige en lille ting uden om. 

Men du må ikke skifte katte bakke da dit barn kan blive virkelig syg i maven 

Anmeld

11. december 2014

lillespir26

anna111 skriver:

Lige en lille ting uden om. 

Men du må ikke skifte katte bakke da dit barn kan blive virkelig syg i maven 

Og i væreste tilfælde føre til abort katte lort er noget af det væreste når man er gravid 

Anmeld

11. december 2014

Pinkrose

Anonym skriver:

Mine katte har hjulpet mig igennem min depression og takke værd dem har jeg det godt nu.

min hunkat fik killinger for 14 uger siden. Så jeg vil egentlig ikke undskylde for at jeg passer og plejer mine katte som var det mit barn.

Nej men kan samligne din kæreste ig barn da de er mennesker og ikke dyr

og tro mig elsker katte og har havde to som netop gjorde det samme som dine har gjort for dig . 

Men katte mor er jo fra naturens side i stand til at tage sig af sine unger . 

Anmeld

11. december 2014

Mettefpigen

Anonym skriver:

Men du kan godt sammenligne dine katte med min kæreste?...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.