Hvor mange æg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2015

anjo01

Imaong skriver:

Skal ha taget min ægløsnings sprøjte her til aften og så ha taget æg ud mandag, første gangs behandling og kort ivf de kunne se 11 æg men kan være der er flere 

Krydser fingre for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2015

Imaong

anjo01 skriver:

Krydser fingre for dig

Hej fik 12 æg ud i dag, æu var ikke så slemt som jeg havde frygtet men kunne dog godt ha undværet den, mandens sæd var meget nedsat men blev dog godkendt, men det vidste vi nu godt i forvejen, men nu må vi se skal ha lagt æg tilbage onsdag hvis der er nogen. Håber ikke de er alt for nervøs til på fredag 

Anmeld

3. februar 2015

anjo01

Imaong skriver:

Hej fik 12 æg ud i dag, æu var ikke så slemt som jeg havde frygtet men kunne dog godt ha undværet den, mandens sæd var meget nedsat men blev dog godkendt, men det vidste vi nu godt i forvejen, men nu må vi se skal ha lagt æg tilbage onsdag hvis der er nogen. Håber ikke de er alt for nervøs til på fredag 

12 æg er da meget godt!

det blir da spændende at finde ud af hvor mange der er tilbage. Håber du får en god sjat i fryseren til senere

Anmeld

3. februar 2015

Imaong

anjo01 skriver:

12 æg er da meget godt!

det blir da spændende at finde ud af hvor mange der er tilbage. Håber du får en god sjat i fryseren til senere

Tak håber jeg godt nok også 

Anmeld

4. februar 2015

Imaong

anjo01 skriver:

12 æg er da meget godt!

6 æg blev det til, et blev lagt op og så får vi svar lørdag om der er til fryseren

Anmeld

4. februar 2015

anjo01

Imaong skriver:

6 æg blev det til, et blev lagt op og så får vi svar lørdag om der er til fryseren

Hvor flot. krydser alt hvad jeg kan! Hvordan var det?

Anmeld

4. februar 2015

Holst85

Imaong skriver:

Hvorfor får i først svar lørdag om de kan fryses, jeg fik af vide samme dag om de ku fryses.. 

Anmeld

4. februar 2015

Imaong

anjo01 skriver:

Hvor flot. krydser alt hvad jeg kan! Hvordan var det?

Det kunne ikke mærkes men hold nu op jeg var ved at tisse i bukserne, da man skal ha fyldt blære så der er bedre udsyn til livmoderen. Men det var rigtig hyggeligt de jokede med en så personalet var perfekt. Men ja de åbner en med den tang de bruger til gyn, og så rensede de lige med saltvand og så sætte de det op. Men ja kunne ikke mærke noget 

Anmeld

4. februar 2015

Imaong

Holst85 skriver:

Hvorfor får i først svar lørdag om de kan fryses, jeg fik af vide samme dag om de ku fryses.. 

Ved det faktisk ikke det er den fremgangsmåde de har på Holbæk, men ja ved det ikke kunne være jeg skulle spørge dem når de ringer  synes altid der er så meget at spørge om men at man glemmer det når man er der 

Anmeld

5. februar 2015

anjo01

Imaong skriver:

Det kunne ikke mærkes men hold nu op jeg var ved at tisse i bukserne, da man skal ha fyldt blære så der er bedre udsyn til livmoderen. Men det var rigtig hyggeligt de jokede med en så personalet var perfekt. Men ja de åbner en med den tang de bruger til gyn, og så rensede de lige med saltvand og så sætte de det op. Men ja kunne ikke mærke noget 

Det lyder som en god oplevelse ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.