Hvor mange æg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2015

Imaong

anjo01 skriver:

Hvor med en veloverstået scanning nej jeg skal opereres på fredag. Ser jeg frem til Hvor er i tilknyttet?

Ja det må man sige:-) ok der er jo ikke længe til, bliver rart for jer når det er gjort :-) vi er tilknyttet Holbæk hvad med jer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

Imaong

anjo01 skriver:

Tak. Vi er tilknyttet Horsens. Håber selvfølgelig meget på at der kommer til at være æg til overs.

Kunne lige se i et andet svar det var Horsens  er det en privat klinik ?

Anmeld

31. januar 2015

l.kjoeller

anjo01 skriver:

hej.

Min kæreste og jeg skal igang med behandling til januar, så pt går snakken på hvor mange æg jeg skal have sat op, når vi når så langt. Derfor vil jeg gerne høre hvor mange andre har fået sat op, og om jeres erfaringer omkring det. 

Vi er hhv 23 og 24

Når i ikke er ældre skal æggene være af meget ringe kvalitet hvis i skal have sat mere end 1 op vil jeg tro. .vi var 27 og fik kun sat 1 op. De sagde at man primært  satte to op hvis man havde en vis alder eller hvis æggene var dårlige eller evt havde været  frosset pga rissikoen ved at bære tvillinger.  Det var ved fertilitetsklinikken i horsens.  God fornøjelse 

Anmeld

31. januar 2015

l.kjoeller

Imaong skriver:

Kunne lige se i et andet svar det var Horsens  er det en privat klinik ?

Horsens  er offentligt.  Tillader mig lige at svare  

Anmeld

31. januar 2015

anjo01

Imaong skriver:

Ja det må man sige:-) ok der er jo ikke længe til, bliver rart for jer når det er gjort :-) vi er tilknyttet Holbæk hvad med jer? 

Nej det er nemlig lige om lidt. Glæder mig! Jo før det bliver overstået jo før kan vi komme videre

Anmeld

31. januar 2015

Imaong

anjo01 skriver:

Nej det er nemlig lige om lidt. Glæder mig! Jo før det bliver overstået jo før kan vi komme videre

Præcis, vi har også prøvet de sidste tre år på at lave et barn, med to bio i bagagen desværre men nu er vi endelig i gangså det er skønt 

Anmeld

31. januar 2015

Imaong

anjo01 skriver:

Præcis, vi har også prøvet de sidste tre år på at lave et barn, med to bio i bagagen desværre men nu er vi endelig i gangså det er skønt 

Anmeld

31. januar 2015

Imaong

anjo01 skriver:

Du må da lige skrive hvordan operationen har forløbet

Anmeld

31. januar 2015

anjo01

Imaong skriver:

Du må da lige skrive hvordan operationen har forløbet

Det skal jeg nok hvor langt er I i processen?

Anmeld

31. januar 2015

Imaong

anjo01 skriver:

Det skal jeg nok hvor langt er I i processen?

Skal ha taget min ægløsnings sprøjte her til aften og så ha taget æg ud mandag, første gangs behandling og kort ivf de kunne se 11 æg men kan være der er flere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.