Hvor mange æg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2015

ønskebørn74

anjo01 skriver:

hej.

Min kæreste og jeg skal igang med behandling til januar, så pt går snakken på hvor mange æg jeg skal have sat op, når vi når så langt. Derfor vil jeg gerne høre hvor mange andre har fået sat op, og om jeres erfaringer omkring det. 

Vi er hhv 23 og 24

Fik tit to op. Er så også noget ældre end jer..

her er resultatet.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2015

Imaong

anjo01 skriver:

Krydser fingre for at det kan bruges til senere brug, og at du ruger på noget fantastisk  

har det noget bedre idag, men stadig ret ondt! Kan ikke selv komme i/ ud af sengen ;s

Det håber jeg godt nok også  det godt der går fremskridt, men det er jo også en del der sker med kroppen efter sådan en operation kunne jeg forstille mig

Anmeld

10. februar 2015

anjo01

ønskebørn74 skriver:

Fik tit to op. Er så også noget ældre end jer..

her er resultatet.. 

Sikke et lækkert resultat! 

Anmeld

10. februar 2015

anjo01

Imaong skriver:

Det håber jeg godt nok også  det godt der går fremskridt, men det er jo også en del der sker med kroppen efter sådan en operation kunne jeg forstille mig

Ja.. Håber bare på at min menstruation kommer som den skal, og at vi må starte på den 

Anmeld

10. februar 2015

anjo01

Imaong skriver:

Ja og så med en mave der ee blevet pustet helt op .. Kan mærke at det går fremad, hvilket er lækkert!

Anmeld

10. februar 2015

Imaong

anjo01 skriver:

Ja.. Håber bare på at min menstruation kommer som den skal, og at vi må starte på den 

Det kunne være dejligt hvis mens kommer som det skal og i må starte med det samme

Anmeld

10. februar 2015

anjo01

Imaong skriver:

Det kunne være dejligt hvis mens kommer som det skal og i må starte med det samme

Det gjorde det sidst, så det regner jeg også med sker denne gang der kommer dog til at være en scanning eller to der kommer til at være i min praktik, hvilket blir tricky. Men nu mp vi se

Anmeld

10. februar 2015

Imaong

anjo01 skriver:

Det gjorde det sidst, så det regner jeg også med sker denne gang der kommer dog til at være en scanning eller to der kommer til at være i min praktik, hvilket blir tricky. Men nu mp vi se

Hvad læser du til? 

Anmeld

11. februar 2015

anjo01

Imaong skriver:

Hvad læser du til? 

Har sendt dig en privat besked

Anmeld

11. februar 2015

Imaong

anjo01 skriver:

Har sendt dig en privat besked

Hvor kan jeg se privat beskederne henne ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.