Hvor mange æg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2015

Imaong

anjo01 skriver:

Det lyder som en god oplevelse ;D

Så er det i morgen er du nervøs/ spændt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2015

anjo01

Imaong skriver:

Så er det i morgen er du nervøs/ spændt? 

Jeg er SÅ nervøs!!

Anmeld

5. februar 2015

Imaong

anjo01 skriver:

Jeg er SÅ nervøs!!

Kan jeg godt forstå men er sikker på det går godt de er så dygtige 

Anmeld

5. februar 2015

J85

Hej, har ikke læst alle indlæg

Vi har også fået afvide at de kun sætter et æg op & hvis der er flere, bliver det til fryse forsøg

Anmeld

6. februar 2015

anjo01

Imaong skriver:

Kan jeg godt forstå men er sikker på det går godt de er så dygtige 

Så blev jeg opereret. - synes lige at jeg ville give dig en opdatering

Anmeld

6. februar 2015

Imaong

anjo01 skriver:

Så blev jeg opereret. - synes lige at jeg ville give dig en opdatering

Hvordan gik det ? 

Anmeld

6. februar 2015

anjo01

Imaong skriver:

Hvordan gik det ? 

Jeg har det efter omstændighederne godt! Men ligger i min seng, og skal have hjælp til at komme op, ned, på toilet, You name it. Oh well.. Det er heldigvis snart ovre fik lov til at få et varmetæppe med hjem fra hospitalet, hvilket er guld værd  fik du ringet til klinikken ang. Ægene klar til frys?

Anmeld

6. februar 2015

Imaong

anjo01 skriver:

Jeg har det efter omstændighederne godt! Men ligger i min seng, og skal have hjælp til at komme op, ned, på toilet, You name it. Oh well.. Det er heldigvis snart ovre fik lov til at få et varmetæppe med hjem fra hospitalet, hvilket er guld værd  fik du ringet til klinikken ang. Ægene klar til frys?

Godt du har det godt efter omstændighederne, nu skal du bare slappe af  vi bliver ringet op i morgen om der er æg eller ej, men håber. Hvornår kan i så komme i gang efter operationen ? Med behandling 

Anmeld

9. februar 2015

Imaong

anjo01 skriver:

Det blev til et æg ud af fem til fryseren, men der er også noget med at det kun er 10 procent at dem der får æg ud at der er nogen til fryseren, så ja, havde nu håbet på flere men heller et end ingen. Hvordan går det ? 

Anmeld

9. februar 2015

anjo01

Imaong skriver:

Det blev til et æg ud af fem til fryseren, men der er også noget med at det kun er 10 procent at dem der får æg ud at der er nogen til fryseren, så ja, havde nu håbet på flere men heller et end ingen. Hvordan går det ? 

Krydser fingre for at det kan bruges til senere brug, og at du ruger på noget fantastisk  

har det noget bedre idag, men stadig ret ondt! Kan ikke selv komme i/ ud af sengen ;s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.