Hvor mange æg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2014

anjo01

LilleMie skriver:

Jeg blev scannet dagen efter mens start på cyklusdag 2, startede på hormoner dag 3, blev scannet igen på dag 7, 9 og 11, og den sidste scanningsdag fik jeg sat endelig dato på ægudtagningen ud fra mine ægs udvikling, hvilket for mig var på cyklusdag 14. Men inden start sagde han, at vi skulle forvente udtagning på dag 13-14 (+- en dag) og ægoplægning 2 dage senere.

Held og lykke til januar 

.. Og tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

LilleMie

Hold da op  troede det var hhv 7 og 9 uger efter første mens dag i forløbet. 

Skal du i kort eller lang behandling? Hvis du starter i lang, skal du jo nedreguleres i slutningen af den cyklus, indtil du får din mens igen, og så ligner kort og lang behandling vidst hinanden rimelig meget igen.

7 og 9 uger det har jeg aldrig hørt om....

Anmeld

11. december 2014

anjo01

LilleMie skriver:

Skal du i kort eller lang behandling? Hvis du starter i lang, skal du jo nedreguleres i slutningen af den cyklus, indtil du får din mens igen, og så ligner kort og lang behandling vidst hinanden rimelig meget igen.

7 og 9 uger det har jeg aldrig hørt om....

Jeg skal i lang behandling. 

Var du i kort?

- det er vidst noget med at fra 1. Mens dag går der ca 3 uger før man bliver scannet første gang?

Anmeld

11. december 2014

LilleMie

anjo01 skriver:

Jeg skal i lang behandling. 

Var du i kort?

- det er vidst noget med at fra 1. Mens dag går der ca 3 uger før man bliver scannet første gang?

Ja, jeg var i kort, så der er en forskel i vores forløb, for jeg slap for hele nedreguleringsdelen. Og ja der er noget med en scanning på 21. dagen mener jeg, for at se at du er det rette sted i din cyklus, og så starter nedreguleringen.

Og når du så har fået din mens igen, så er det nok ca. 14 dage senere du får taget æg ud. Så dine 7-9 uger er nok ikke helt ved siden af alligevel

Jeg havde ikke lige tænkt på, at vi ikke skulle i samme behanling 

Anmeld

11. december 2014

anjo01

LilleMie skriver:

Ja, jeg var i kort, så der er en forskel i vores forløb, for jeg slap for hele nedreguleringsdelen. Og ja der er noget med en scanning på 21. dagen mener jeg, for at se at du er det rette sted i din cyklus, og så starter nedreguleringen.

Og når du så har fået din mens igen, så er det nok ca. 14 dage senere du får taget æg ud. Så dine 7-9 uger er nok ikke helt ved siden af alligevel

Jeg havde ikke lige tænkt på, at vi ikke skulle i samme behanling 

Hehe, så lyder set ikke helt ved siden af alligevel synes bare der er voldsom stor forskel på de forskellige forløb. Men vi har den helt store nedtælling igang nu  selvom der er lang tid til januar!

hehe. Havde heller ikke tænkt over de forskellige forløb. 

Hvilken klinik var du tilknyttet?

Anmeld

11. december 2014

LilleMie

anjo01 skriver:

Hehe, så lyder set ikke helt ved siden af alligevel synes bare der er voldsom stor forskel på de forskellige forløb. Men vi har den helt store nedtælling igang nu  selvom der er lang tid til januar!

hehe. Havde heller ikke tænkt over de forskellige forløb. 

Hvilken klinik var du tilknyttet?

Vi går på Odense IVF-Klinik (privatklinik). Ja jeg synes også, at der er lang tid til januar, for der skal vi forhåbentligt have lagt fryseæg op 

Der er så meget ventetid, når det hele er cyklusbestemt, for vi skulle egentlig have æg op i næste cyklus, men så falder det sammen med juleferie (med mindre denne mens er ca. 14 dage forsinket ) og vi skal vente en cyklus mere. 

Men godt at der sker så meget i ventetiden med jul osv

Anmeld

11. december 2014

anjo01

LilleMie skriver:

Vi går på Odense IVF-Klinik (privatklinik). Ja jeg synes også, at der er lang tid til januar, for der skal vi forhåbentligt have lagt fryseæg op 

Der er så meget ventetid, når det hele er cyklusbestemt, for vi skulle egentlig have æg op i næste cyklus, men så falder det sammen med juleferie (med mindre denne mens er ca. 14 dage forsinket ) og vi skal vente en cyklus mere. 

Men godt at der sker så meget i ventetiden med jul osv

Jeg elsker jul, men vil egentlig bare have den overstået, så vi kan komme videre. Vi kan dog formodentlig starte på menstruationen der kommer i slutningen af december og så tage den 21. Cyklus dag ud fra den. Men det kan jeg ringe om den 5. Januar () men der er alligevel lang tid til! (25 dage - og ja jeg tæller!!) 

Anmeld

12. december 2014

LilleMie

anjo01 skriver:

Jeg elsker jul, men vil egentlig bare have den overstået, så vi kan komme videre. Vi kan dog formodentlig starte på menstruationen der kommer i slutningen af december og så tage den 21. Cyklus dag ud fra den. Men det kan jeg ringe om den 5. Januar () men der er alligevel lang tid til! (25 dage - og ja jeg tæller!!) 

Jeg krydser fingre for jer, og at I får lov til at starte i næste cyklus 

Jeg har meget på fornemmelsen, at min mens er lige på trapperne, og så ville det passe med, at første scanning lå juleaften og at jeg nok skulle have lagt æg op i juledagene... Øv for en timing... Nå men så er det godt, at jeg ikke er utålmodig 

Anmeld

12. december 2014

anjo01

LilleMie skriver:

Jeg krydser fingre for jer, og at I får lov til at starte i næste cyklus 

Jeg har meget på fornemmelsen, at min mens er lige på trapperne, og så ville det passe med, at første scanning lå juleaften og at jeg nok skulle have lagt æg op i juledagene... Øv for en timing... Nå men så er det godt, at jeg ikke er utålmodig 

Tak  

håber også på det bedste for jer og hvor er det bare træls at det kommer til at ligge lige oven i juleferie 

Anmeld

28. januar 2015

Imaong

anjo01 skriver:

Tak  

håber også på det bedste for jer og hvor er det bare træls at det kommer til at ligge lige oven i juleferie 

Er i startet i behandling, og hvordan går det med den? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.