Ville i kunne tilgive/leve med dette? [voldsomme billeder]

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2014

Frk.S

Fy for fanden for en klaphat - han skulle skamme sig. 

Nej, det ville jeg aldrig tilgive - jeg var skredet på stedet. OG det håber jeg bestemt også du gør. Når han kan gå sådan amok, så er der nok desværre stor risiko for at det kan ske igen.

Ud til højre med ham - du har fortjent bedre. 

Og det er IKKE en undskyldning at han var fuld - det der er bare ikke ok. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

IT-nørd

Anonym skriver:

Vi har ikke børn sammen.. Men jeg har en datter som heldigvis er ved sin far denne weekend.

Du skal ud af dette forhold! Både for din og for din datters skyld

Anmeld

7. december 2014

naj88

Du er nødt til at melde ham til politiet for det der. Hvis du ikke siger fra kommer det til at ske igen. 

Anmeld

7. december 2014

Kløver

Nej det ville jeg absolut ikke, så var det slut, og han var meldt til politiet for vold 

Anmeld

7. december 2014

lineog4

Kunne jeg leve med det, svaret er simpelt et stort rungende NEJ. Jeg håber nogen omkring dig hjælper dog (og din datter) meget langt væk fra den mand. For ingen skal modtage tæsk (som de billeder du viser er bevis på og ikke bare et enkelt slag).

Jeg håber også nogen omkring dig vil få dig til at melde det til politiet så den mand kan få hjælp. 

Vil jeg kunne tilgive - ja, hvis tilgivelse alene betyder, at jeg kan ligge manden og episoden fra mig og leve videre uden bitterhed. For mig betyder tilgivelse alene du giver dig selv fred og kan "glemme".

kæmpe kram - håber virkelig du får hjælp

Anmeld

7. december 2014

WilliamDSTN

jeg ville aldrig tilgive,

jeg er selv kommet ud af et voldligt forhold, og det mærker en for livet, min mand kan en gang imellem godt komme til at løfte armene for hurtigt eller hæve stemme en anelse og jeg kryber med det samme sammen. 

Lad vær med at blive, man tror til sidst at det er okay at man fortjener det og det gør du ikk, det kan godt være han elsker dig og omvendt men du fortjener på ingen måde at leve med sådan en mand.

Anmeld

7. december 2014

ErDetSnartNU

Puh, for en svær situation du står i  Jeg håber du finder styrken til at gå fra ham, for din og din datters skyld. 

Hver time du er hos ham, lærer du dig selv, at du ikke er mere værd end at han må slå dig. Det er ødelæggede for dit selvværd, og gør bare det hul du sidder i endnu dybere. 

Pas på dig selv - du ER mere værd, og du skal tro på det! 

Anmeld

7. december 2014

mortilfreja

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg var på kro med nogen venner fredag aften. Vi blir så lidt irriteret på hinanden, jeg vælger så at gå hjem. Da jeg kommer hjem er han lige kommet hjem os. Det slår så klik for ham, jeg kan ikke huske hvordan det begyndte, jeg blev banket af ham, og slået og hevet rundt i huset i mit hår og sådan. Jeg ser farlig ud nu  

Jeg har så svært ved at forstå det der er sket, og har svært ved huske at det virkelig er rigtigt  

Tænk at ham jeg elsker så højt har gjort dette ved mig.. 

Ved ikke om jeg kan/vil tilgive ham

Hva skal jeg gøre?

Du skal tage på skadestuen og få lavet en skadesanmeldelse og derefter melde ham til politiet for vold.. Det der skal du absolut ikke tilgive..

Jeg kan se mig selv i det der for 10 år siden og

det stopper aldrig! 

Du skal væk nu!!

Anmeld

7. december 2014

Chevro

Seriøst - hvis jeg havde fået tæsk af min kæreste! Så tør jeg slet ikke tænke på hvordan han ville ende!! 

Jeg havde ringet efter nogen med det samme! Eller var løbet af h til! 

Anmeld

7. december 2014

heaven

Han er jo decideret farlig, og det ved du godt - ham skal du væk fra, uanset hvor sød han end stiller sig an idag - han vil fortsætte og næste gang ender du måske med 2 øjne der aldrig åbnes igen - vil du udsættte din datter for det?  nej vel? ? væk med dig og meld ham! 

Dernæst er det godt at  du harr været på skadestuen og jeg går ud fra du stadig er hos din veninde.... så kontakter du instanser, krisecenter elle whatever, imorgen. Lyder til at din veninde er der for dig, så få hende til at hjælpe....

opsøger han dig inden da, kontakter du politiet og vær for din egen og din datters skyld, sammen med nogen 24/7 indtil du har en plan.

Han er FARLIG...

Jannie - bekymret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.