Ville i kunne tilgive/leve med dette? [voldsomme billeder]

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.047 visninger
124 svar
180 synes godt om
7. december 2014

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg var på kro med nogen venner fredag aften. Vi blir så lidt irriteret på hinanden, jeg vælger så at gå hjem. Da jeg kommer hjem er han lige kommet hjem os. Det slår så klik for ham, jeg kan ikke huske hvordan det begyndte, jeg blev banket af ham, og slået og hevet rundt i huset i mit hår og sådan. Jeg ser farlig ud nu  

Jeg har så svært ved at forstå det der er sket, og har svært ved huske at det virkelig er rigtigt  

Tænk at ham jeg elsker så højt har gjort dette ved mig.. 

Ved ikke om jeg kan/vil tilgive ham

Hva skal jeg gøre?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

Mother-love

Omg.nej det ville jeg ALDRIG tilgive.

En ting er hvis han i vrede havde givet dig en lussing eller lign. Så kunne man måske tænke over om man kunne tilgive.

men det der er jo ikke bare en lille frustration over den anden. Han har virkelig haft fat i dig. 

Jeg ville aldrig tilgive om personen var fuld eller ej.

kom væk fra ham i en fart.

Anmeld

7. december 2014

JH12

Jeg var skredet lige med det samme, jeg vil aldrig ture stole på han aldrig ville gøre det igen.. 

Det ser voldsomt ud, overvej evt om du vil anmelde ham så det ikke går udover andre piger.. 

Anmeld

7. december 2014

IT-nørd

"Slog det klik" for ham??? Det ser godt nok voldsomt ud!

Håber godt nok du var forbi skadestuen og fik registreret overfaldet.

Aldrig, aldrig i livet ville jeg kunne tilgive og/eller leve med sådan en kæreste! Han er da en psykopat  og han skal i behandling.

Anmeld

7. december 2014

Bak

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg var på kro med nogen venner fredag aften. Vi blir så lidt irriteret på hinanden, jeg vælger så at gå hjem. Da jeg kommer hjem er han lige kommet hjem os. Det slår så klik for ham, jeg kan ikke huske hvordan det begyndte, jeg blev banket af ham, og slået og hevet rundt i huset i mit hår og sådan. Jeg ser farlig ud nu  

Jeg har så svært ved at forstå det der er sket, og har svært ved huske at det virkelig er rigtigt  

Hva skal jeg gøre?

Første gang SKAL være SIDSTE gang! Det må og skal du simpelthen ikke acceptere. Jeg synes du skal tage på skadestuen og blive undersøgt samt få anmeldt ham til politiet. 

Hvis du har brug for hjælp så opsøg dit nærmeste krisecenter!

jeg håber, du kommer godt videre

Anmeld

7. december 2014

SandraXOXO

Aldrig nogensinde om jeg ville tilgive det. Ville end ikke se mig tilbage, det ville være slut og jeg ville aldrig se eller snakke med ham igen. I har vel forhåbentlig ikke børn sammen vel? Manden er jo psykopat. se at komme væk. 

Anmeld

7. december 2014

Clisolka

Om jeg ville kunne leve med det? NEJ! Aldrig.... 

Jeg har tidligere været i 2 voldelige forhold, og jeg smuttede på stedet - aldrig skal en mand nogensinde lægge hånd og tage kvælertag på mig igen 

Anmeld

7. december 2014

modesty

Anonym skriver:

Hva skal jeg gøre?

Nej, det ville jeg bestemt ikke kunne leve med.

Om jeg ville kunne tilgive det med tiden, ved jeg ikke, men jeg ville aldrig være i et forhold med en mand der havde behandlet mig sådan.

Jeg ville tage på skadestuen (det er nok for sent nu, men så til lægen) og melde det til politiet. Og jeg var skredet med det samme, ville ikke kunne sove under samme tag som den mand.

Anmeld

7. december 2014

Lisette W

Hvis du elsker eller har elsket ham, så hjælper du ham. Du bliver nødt til at anmelde det til politiet, så han kan indse hvad det er han har gjort og få noget hjælp. Forhåbentlig er han veldig flov over hvad han har gjort, men han bliver nødt til at tage sin straf, ellers så bortforklare han det eller kommer med dårlige undskyldninger, og så sker det igen.

Vær sød at anmelde det, og flytter så hjem til noget familie eller venner i noget tid. Du må ikke være alene.  

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

IT-nørd skriver:

"Slog det klik" for ham??? Det ser godt nok voldsomt ud!

Håber godt nok du var forbi skadestuen og fik registreret overfaldet.

Aldrig, aldrig i livet ville jeg kunne tilgive og/eller leve med sådan en kæreste! Han er da en psykopat  og han skal i behandling.

Nej har desværre ikke været på skadestuen.  Burde jeg nok ha været. Jeg har så ondt i baghovedet ved ikke om jeg Evt ku ha hjernerystelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.