Ville i kunne tilgive/leve med dette? [voldsomme billeder]

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2014

heaven

Han er jo decideret farlig, og det ved du godt - ham skal du væk fra, uanset hvor sød han end stiller sig an idag - han vil fortsætte og næste gang ender du måske med 2 øjne der aldrig åbnes igen - vil du udsættte din datter for det?  nej vel? ? væk med dig og meld ham! 

Dernæst er det godt at  du harr været på skadestuen og jeg går ud fra du stadig er hos din veninde.... så kontakter du instanser, krisecenter elle whatever, imorgen. Lyder til at din veninde er der for dig, så få hende til at hjælpe....

opsøger han dig inden da, kontakter du politiet og vær for din egen og din datters skyld, sammen med nogen 24/7 indtil du har en plan.

Han er FARLIG...

Jannie - bekymret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

put

Du bliver nød til at gå fra ham for din datters skyld. Vil du byde hende at se sin mor blive banket gul og blå og måske vil hun også selv få bank??Du kan også rissikere at miste forældremyndigheden over din datter hvis du bliver sammen med ham hvis din Eksmand melder det. Hvilket han af gode grunde nok vil gøre. 

Så tag på krisecenter NU!! 

Anmeld

7. december 2014

Newsence

Anonym skriver:

Nej har desværre ikke været på skadestuen.  Burde jeg nok ha været. Jeg har så ondt i baghovedet ved ikke om jeg Evt ku ha hjernerystelse

Jeg har forstand på skader og du SKAL på skadestuen.. Du kan have en indre lille blødning og det er farligt...

og og han skal ud af dit liv NU

syntes du skal se billederne af dig selv og forestille dig at din veninde/ søster eller lign kom til dig så sådan ud og overvejede at blive sammen med VOLDSMANDEN for det er hvad han er..

og så TAR du hen til en veninde/ søster/mor og viser dem hvordan du ser ud og så hører du på hvad de mener..

tror inderst rs tinde ikke du er i tvivl. Du ved godt det er langt over strejen men er nok for usikker til at tage springet... Derfor skal du have hjælp til at komme væk.. Og undskyldning fra ham er da rare at få men de må IKKE ændre noget du skal væk NU 

Anmeld

7. december 2014

S*DD

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg var på kro med nogen venner fredag aften. Vi blir så lidt irriteret på hinanden, jeg vælger så at gå hjem. Da jeg kommer hjem er han lige kommet hjem os. Det slår så klik for ham, jeg kan ikke huske hvordan det begyndte, jeg blev banket af ham, og slået og hevet rundt i huset i mit hår og sådan. Jeg ser farlig ud nu  

Jeg har så svært ved at forstå det der er sket, og har svært ved huske at det virkelig er rigtigt  

Tænk at ham jeg elsker så højt har gjort dette ved mig.. 

Ved ikke om jeg kan/vil tilgive ham

Hva skal jeg gøre?

Nej jeg ville aldrig tilgive sådan noget. Jeg ville pakke mine ting og gå! Og aldrig kontakte ham igen! 

Der er ingen som er så lidt værd at de skal leve med det! 

Anmeld

8. december 2014

Anonym trådstarter

heaven skriver:

Han er jo decideret farlig, og det ved du godt - ham skal du væk fra, uanset hvor sød han end stiller sig an idag - han vil fortsætte og næste gang ender du måske med 2 øjne der aldrig åbnes igen - vil du udsættte din datter for det?  nej vel? ? væk med dig og meld ham! 

Dernæst er det godt at  du harr været på skadestuen og jeg går ud fra du stadig er hos din veninde.... så kontakter du instanser, krisecenter elle whatever, imorgen. Lyder til at din veninde er der for dig, så få hende til at hjælpe....

opsøger han dig inden da, kontakter du politiet og vær for din egen og din datters skyld, sammen med nogen 24/7 indtil du har en plan.

Han er FARLIG...

Jannie - bekymret

Jeg sover ved min veninde. Men kan ikke rigtig sove. Det er så hårdt det her

Anmeld

8. december 2014

SandraXOXO

Anonym skriver:

Vi har ikke børn sammen.. Men jeg har en datter som heldigvis er ved sin far denne weekend.

Lov mig du går fra ham, næsten gang er det måske din datter han tæsker. 

Anmeld

8. december 2014

Newsence

Anonym skriver:

Jeg sover ved min veninde. Men kan ikke rigtig sove. Det er så hårdt det her

Det er hårdt men for din datters skyld må du være stærk.. Husk du kan og vil sikkert også miste hende hvis du bor sammen med en voldsmanden... Tænk hvis du viste at der blev begået vold mod din datters far??? Ville du så ikke straks søge om at din datter ikke kom i det hjem mere ?? Tro mig hvis jeg viste der var vold i et hjem min datter var i ville jeg ikke tøve...

han har nogle problemer men du er nød til at give slip og tænke på dig selv og din datter... Spørg dig selv hvem er vigtigst?? Datter eller ham?? Og husk på det når han kommer tiggene og du syntes det er hårdt at afvise ham... Så tænk på at du faktisk skal vælge mellem hm og datter for du kan ikke gå begge og det bør du ikke... Nu gik det ud over dig mens hun ikke var der men hvad med næste gang??? Skal hun se mor blive tæsket eller er det hende det går ud over??? Tør du tage chancen???

Så omring dig med masser af folk... Værd ikke alene med ham OVERHOVED. Få hentet dine ting og kap en hver kontakt og få så losset dig ned på skadestuen og meld ham her til morgen... Ikke i eftermiddag men NU 

Anmeld

8. december 2014

Anonym trådstarter

newsence skriver:

Det er hårdt men for din datters skyld må du være stærk.. Husk du kan og vil sikkert også miste hende hvis du bor sammen med en voldsmanden... Tænk hvis du viste at der blev begået vold mod din datters far??? Ville du så ikke straks søge om at din datter ikke kom i det hjem mere ?? Tro mig hvis jeg viste der var vold i et hjem min datter var i ville jeg ikke tøve...

han har nogle problemer men du er nød til at give slip og tænke på dig selv og din datter... Spørg dig selv hvem er vigtigst?? Datter eller ham?? Og husk på det når han kommer tiggene og du syntes det er hårdt at afvise ham... Så tænk på at du faktisk skal vælge mellem hm og datter for du kan ikke gå begge og det bør du ikke... Nu gik det ud over dig mens hun ikke var der men hvad med næste gang??? Skal hun se mor blive tæsket eller er det hende det går ud over??? Tør du tage chancen???

Så omring dig med masser af folk... Værd ikke alene med ham OVERHOVED. Få hentet dine ting og kap en hver kontakt og få så losset dig ned på skadestuen og meld ham her til morgen... Ikke i eftermiddag men NU 

Jeg var på skadestuen igår og lægen fik det hele noteret ned.  Og så har jeg hjernerystelse ��

Jeg har sovet ved min veninde. Men senere idag tager min datter og jeg ud til min far. Og nok blir der nogen dage.

Og så skal jeg have ham til at hente hans ting i mit hus, og når han har gjort det så har min udlejer lovet mig at få skiftet låsen i huset da jeg ikke har fået min nøgle endnu.

Anmeld

8. december 2014

Mutti2B

Har du meldt ham? Det bliver du nødt til!

Anmeld

8. december 2014

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Har du meldt ham? Det bliver du nødt til!

Nej ikke endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.