Ville i kunne tilgive/leve med dette? [voldsomme billeder]

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2014

Ryberg

Ronja_R skriver:

Han skal meldes. for alles skyld - også hans egen - det er vigtigt han bliver hjulpet.

han har udvidst psykopatisk adfærd og ejerfornemmelse - og dermed er han meget meget farlig. hvis han ikke bliver anmeldt nu, kan han følge efter dig resten af livet med den mission at gøre dig og dine nærmeste ondt.

psykopater der ikke er i "udbrud" fremstår som ganske normale mennesker, og kan opføre sig netop, sukkersødt, som du siger han gør nu. han ved at han har prikket hul på sin sorte side overfor dig, og tror nu at han kan manipulere dig til at tilgive ham, og glemme episoden ved at være "sukkersød" - derfor er det meget vigtigt du ikke hopper i fælden. du skal væk nu.

det er rigtig vigtigt at den veninde du overnatter hos har 100% dit parti, og ikke vil kontakte manden bag din ryg og fortælle hvor du er - det lyder derfor meget bedre i mine ører at du tager hjem til din far.

tænker du måske burde spørge din datters far om hun kunne blive der en uge, indtil dine blå mærker, sår, etc. er helet, så hun ikke skal se sin mor sådan? og indtil du har styr på situationen - for selv små børn kan mærke når der er noget galt, selvom du måske siger modsat..

håber på alt det bedste for dig i fremtiden, og at du får al den hjælp og støtte som du nu har brug for!

Det er så sandt som det er skrevet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2014

o1Mutte

Åh det gør ondt helt ind i hjertet at se hvordan han har behandlet dig  

Mit råd er som de andres.. Kom væk! 

Anmeld

8. december 2014

Newsence

Anonym skriver:

Min veninde køre mig hjem til mine forældre. Og så skal vi snakke om hvad der skal ske, og om han skal meldes.

Ikke om han SKAL meldes... Du skal gøre det.. Hvis ikke han får hjælp så sker det bare for en anden eller han forfølger dig.. Uanset hvad så MELd ham.. Gør ikke det her halvt... Gå hele vejen.. Det er det eneste rigtige..,

han an skal meldes nu og ikke om 5 min..

for  hver minut forsvinder dine beviser 

Anmeld

8. december 2014

Camilla <3

Åh .. Hvor er jeg ked af det der er sket for dig! :-( For Guds skyld meld ham, for hvis han flipper igen, så står du stærkere.

... Hilsen en der fortrød hun ikke meldte sin ekskæreste hver gang! :-( 

sender en masse kram og tanker til dig! 

Anmeld

9. december 2014

mor_til_L

Hvis du ikke melder ham gør han det sikkert igen! 
-Kan ikke forstå at du overvejer det efter sådan en behandling.. 

Håber alt går dig bedre nu

Anmeld

12. december 2014

frkanonym

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg var på kro med nogen venner fredag aften. Vi blir så lidt irriteret på hinanden, jeg vælger så at gå hjem. Da jeg kommer hjem er han lige kommet hjem os. Det slår så klik for ham, jeg kan ikke huske hvordan det begyndte, jeg blev banket af ham, og slået og hevet rundt i huset i mit hår og sådan. Jeg ser farlig ud nu  

Jeg har så svært ved at forstå det der er sket, og har svært ved huske at det virkelig er rigtigt  

Tænk at ham jeg elsker så højt har gjort dette ved mig.. 

Ved ikke om jeg kan/vil tilgive ham

Hva skal jeg gøre?

Jeg har været udsat for præcis det samme. Jeg så ud ligesom dig. Havde også hjernerystelse og blødninger i maven.

jeg kan kun sige: KOM VÆK! 

Det er ikke værd at tilgive. Tilgiver du det, er det "okay" i hans øjne, og så kan det ske igen. Når han har det i sig, og er sket en gang, kan det hurtigt komme op i ham igen.

Jeg selv tilgav min eks - det dummeste valg jeg nogensinde har taget!

Anmeld

12. december 2014

1234rj

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg var på kro med nogen venner fredag aften. Vi blir så lidt irriteret på hinanden, jeg vælger så at gå hjem. Da jeg kommer hjem er han lige kommet hjem os. Det slår så klik for ham, jeg kan ikke huske hvordan det begyndte, jeg blev banket af ham, og slået og hevet rundt i huset i mit hår og sådan. Jeg ser farlig ud nu  

Jeg har så svært ved at forstå det der er sket, og har svært ved huske at det virkelig er rigtigt  

Hva skal jeg gøre?

KAN DU SE AT KOMME VÆK! Det ville jeg aldrig nogen sinde tilgive! Ved godt at det ikke lige er så nemt at komme væk når der er følelser indblandet, men du må altså tænke på dig selv.. Jeg synes det ser ret voldsomt ud, og jeg havde også meldt det hvis det var mig.. 

Du du får et kram herfra 

Anmeld

12. december 2014

SandraXOXO

Ts er du okay? Har tænkt meget på dig. 

Anmeld

12. december 2014

Lunae

Nej det kunne jeg ALDRIG tilgive! Det er ikke okay og du skal se at komme væk i en fart! Hvis din mand er i stand til at gøre dig ondt på den måde, så frygter jeg godt nok hvor det kan ende!

Anmeld

13. december 2014

pussekat

Anonym skriver:

Hva skal jeg gøre?

hejsa

og hvad kom du så på sygehus og håber da ikke du er samme med ham da for han have får 10 kold tære i røv her og ud af dør da og min mand her se det også og han sige at det gør man ikke da ved nok men som han sige at han må ikke elsker dig nok til ikke at gør det da håber på du er kom være fra ham af håber på et svar da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.