Ville i kunne tilgive/leve med dette? [voldsomme billeder]

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2014

VNB

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg var på kro med nogen venner fredag aften. Vi blir så lidt irriteret på hinanden, jeg vælger så at gå hjem. Da jeg kommer hjem er han lige kommet hjem os. Det slår så klik for ham, jeg kan ikke huske hvordan det begyndte, jeg blev banket af ham, og slået og hevet rundt i huset i mit hår og sådan. Jeg ser farlig ud nu  

Jeg har så svært ved at forstå det der er sket, og har svært ved huske at det virkelig er rigtigt  

Tænk at ham jeg elsker så højt har gjort dette ved mig.. 

Ved ikke om jeg kan/vil tilgive ham

Hva skal jeg gøre?

Jeg havde politi anmeldt det der med det samme! 

Og aldrig tilgivet.... 

Hvor er det synd for dig :-( håber du er ok? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

Hertz

Ta på skadestuen i dag og få dokumenteret dine skader, det skal man høre inden for 24/48 timer kan ikk helt huske det men mener det er blevet lavet om til 48 timer. De spørger om du vil melde det og så sender de det til politiet. Har levet i sådan et forhold i 5 år og tro mig de ændrer sig aldrig, det bliverbare værre og værre og jo flere gange du acceptere det jo sværere bliver det at komme væk. Den eneste grund til jeg kom væk var fordi vi fik et barn og lige pludselig fik jeg øjnene op, fordi det var min datter der kom i første række og ikke ham.

Anmeld

7. december 2014

Princesspigen

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg var på kro med nogen venner fredag aften. Vi blir så lidt irriteret på hinanden, jeg vælger så at gå hjem. Da jeg kommer hjem er han lige kommet hjem os. Det slår så klik for ham, jeg kan ikke huske hvordan det begyndte, jeg blev banket af ham, og slået og hevet rundt i huset i mit hår og sådan. Jeg ser farlig ud nu  

Jeg har så svært ved at forstå det der er sket, og har svært ved huske at det virkelig er rigtigt  

Hva skal jeg gøre?

Jeg ville ikke engang skulle tænke over det!! Uanset hvor højt jeg elskede ham, slog han først så var jeg skredet.. For min erfaring er desværre at slår de først kæresten en gang og slipper godt fra det(især sådan en omgang) så kan de måske gære detailenheder.. Jeg ville gå i konstant frygt for at det kunne ske igen... Især sådan en voldsom omgang.... 

Håber du er okay.. Held og lykke!! 

Anmeld

7. december 2014

Christine

Anonym skriver:

Hva skal jeg gøre?

Måske et det nemmere hvis du forestiller dig at du havde en datter på din alder der kom ud for det samme. Hvad ville du råde hende til at gøre?

ingen tvivl om at mit råd også er skadesskadestue og politi. Og se at komme væk fra ham! Hvis jeg vidste hvem i var ville jeg sgu næsten selv melde ham  Bliver faktisk ret bekymret.

Anmeld

7. december 2014

mpr

Aldrig! Ingen skal slå mig! Og der mener jeg ikke engang en lussing eller gribe hårdt fat i armen på mig.. Jeg var blevet stik tosset og havde forladt ham sekundet han var i et andet rum.. Du fortjener så meget bedre! Der er jo et eller andet galt i hovedet på ham.. Og har man slået sin partner 1 gang er der stor chance for at man gør det igen hvis du bliver og det derved bliver en ok måde at reagere på hvis man bliver sur.. 

Anmeld

7. december 2014

1977

Profilbillede for 1977

Han skal ud af dit liv - LIGE NU!!!

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Føj, hvor er det synd for dig! Jeg håber du får det dokumenteret, og får ham meldt. Jeg håber du har styrke til at gå fra ham. Pas nu godt på dig selv!

Jeg kan ikke lade være at tænke... Jeg så et opslag på facebook i en "til salg side" en dag, om en kvinde der søgte en til at klippe hende. I beskrivelsen stod der, at hun var blevet slået/banket af sin kæreste.

Jeg kan ikke lade være at tænke, om det er dig?! Hvis det er, bor vi nok tæt på hinanden. Jeg vil gerne tilbyde dig, at hjælpe, hvis der er det mindste. Du er velkommen til at skrive en besked til mig, hvis du lyster.

Et stort knus til dig ♡

Nej det har ikk været mig

Anmeld

7. december 2014

Carina:-)

Det du viser er jo ikke et enkelt slag- ikke at det er ok - Men det er jo en regulær omgang tæsk hvor han mere end en gang burde have stoppet op

Har I børn?Tænk hvad han kan gøre af skade ved et barn med den indstilling til vold ....

Håber du anmelder ham ,og får den hjælp og omsorg du har brug for 

Anmeld

7. december 2014

got2b

Aldrig om jeg vil tilgive ham! Jeg vil smutte lige op stedet, og anmelde ham for det, ingen piger/kvinder skal udsættes for det. Og du kan ikke stole på ham! Jeg så min mor blive revet rundt i hendes rækkehus, tro mig om jeg ik meldte det med det samme! Så afsted med dig. 

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Det du viser er jo ikke et enkelt slag- ikke at det er ok - Men det er jo en regulær omgang tæsk hvor han mere end en gang burde have stoppet op

Har I børn?Tænk hvad han kan gøre af skade ved et barn med den indstilling til vold ....

Håber du anmelder ham ,og får den hjælp og omsorg du har brug for 

Vi har ikke børn sammen.. Men jeg har en datter som heldigvis er ved sin far denne weekend.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.