Ville i kunne tilgive/leve med dette? [voldsomme billeder]

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2014

MorDk

Anonym skriver:

Nej ikke endnu 

Det gør du idag! 

Jeg har simpelthen så ondt af dig. Han er simpelthen ikke værd at samle på. Du fortjener meget bedre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2014

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Det gør du idag! 

Jeg har simpelthen så ondt af dig. Han er simpelthen ikke værd at samle på. Du fortjener meget bedre.

Tak 

Anmeld

8. december 2014

Mutti2B

Anonym skriver:

Nej ikke endnu 

Selvom det er rigtig hårdt at melde en man troede man elskede, så skal du gøre det! Han er farlig!!

Efter at have set dine billeder, så skal du være glad for, at du er i live. Den mand har jo gennemtævet dig. Han er syg og har brug for hjælp. Så se på det på den måde, hvis du synes det er svært at melde ham. Han skal have hjælp, så det ikke går ud over den næste kæreste han finder sammen med og/eller børn.

Anmeld

8. december 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

ALDRIG OM JEG NOGENSINDE VIL TILGIVE SÅDAN NOGET. Manden er jo sindssyg. Vold er en af de værste jeg ved, har været i det har levet i det. Og ingen mand nogensinde skal ligge hånd på mig mere. 

BARE EN LUSSING OG JEG VIL HA SKREDET PÅ STEDET PÅ SEKUNDTET. 

Anmeld

8. december 2014

Dr. House

Politianmeldelse og så skynd dig væk! 

Det der er IKKE et sundt miljø, og det bliver ikke sidste gang han gennembanker dig fordi det slår "klik".

Anmeld

8. december 2014

Stumpen

Dr. House skriver:

Politianmeldelse og så skynd dig væk! 

Det der er IKKE et sundt miljø, og det bliver ikke sidste gang han gennembanker dig fordi det slår "klik".

Enig og næste gang er din datter måske hjemme... 

vær stærk - kom væk.. I har intet der binder jer sammen, den kærlighed du havde til ham må være væk nu... 

Anmeld

8. december 2014

Dorthe1986

Du skal melde ham og væk fra ham. Jeg ved hvad det indebærer det der og tro mig det er et helvede og det bliver kun værre. Jeg tilgav første gang med min eks. Og anden gang og tredje gang. Jeg tænkte at hvis jeg nu opfører mig som han vil så går det over. Det gjorde det også men det betød at jeg var så underkuet, at jeg aldrig sagde en fis, fordi jeg vidste ikke hvilket ord der gjorde udslaget. Mit var dog aldrig i så stort et omfang som dit, altså af gangen. Min eks vidste hvordan man skulle slå så der for det meste ikke kom mærker. Sådan en idiot. 

Men lige meget hvor sød han er skal du gå. Tro mig det er som at gå med en tikkende bombe og du må ikke byde dig selv eller din datter at have ham i dit liv!

Anmeld

8. december 2014

Anonym trådstarter

Min veninde køre mig hjem til mine forældre. Og så skal vi snakke om hvad der skal ske, og om han skal meldes.

Anmeld

8. december 2014

Ryberg

Først og fremmest - flot at du tør sige noget! Flot at du tog på skadestuen! Nu mangler du kun at få meldt ham og komme væk fra ham!

Vær stolt af dig selv at du tager affære så hurtigt, for havde du fortsat forholdet, ville det her ikke være sidste gang.

Vær stolt af dig selv! Det kræver så meget mod og styrke det du gør og sørg for at få noget samtale hjælp bagefter!!

Knus fra en som har levet i sådan et helvede i 5 år.

Anmeld

8. december 2014

Ronja_R

Anonym skriver:

Min veninde køre mig hjem til mine forældre. Og så skal vi snakke om hvad der skal ske, og om han skal meldes.

Han skal meldes. for alles skyld - også hans egen - det er vigtigt han bliver hjulpet.

han har udvidst psykopatisk adfærd og ejerfornemmelse - og dermed er han meget meget farlig. hvis han ikke bliver anmeldt nu, kan han følge efter dig resten af livet med den mission at gøre dig og dine nærmeste ondt.

psykopater der ikke er i "udbrud" fremstår som ganske normale mennesker, og kan opføre sig netop, sukkersødt, som du siger han gør nu. han ved at han har prikket hul på sin sorte side overfor dig, og tror nu at han kan manipulere dig til at tilgive ham, og glemme episoden ved at være "sukkersød" - derfor er det meget vigtigt du ikke hopper i fælden. du skal væk nu.

det er rigtig vigtigt at den veninde du overnatter hos har 100% dit parti, og ikke vil kontakte manden bag din ryg og fortælle hvor du er - det lyder derfor meget bedre i mine ører at du tager hjem til din far.

tænker du måske burde spørge din datters far om hun kunne blive der en uge, indtil dine blå mærker, sår, etc. er helet, så hun ikke skal se sin mor sådan? og indtil du har styr på situationen - for selv små børn kan mærke når der er noget galt, selvom du måske siger modsat..

håber på alt det bedste for dig i fremtiden, og at du får al den hjælp og støtte som du nu har brug for!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.