Ville i kunne tilgive/leve med dette? [voldsomme billeder]

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2014

Anonym trådstarter

Rosa-Sofia skriver:

min spontane reaktion : Fuck no! du skal ikke engang oveveje at tilgive ham, som alle andre har skrevet kom væk.

Af nysgerrighed har jeg dog lige nogen spørgsmål.

1 - Er du gravid med den mand, synes et af billederne lignede en mave?

2- Hvor længe har du kendt ham?

3- Er det første gang han har gjort noget voldeligt. Her tale jeg også ruskevold, lussinger, skub osv.

Nej jeg er ikk gravid er lidt overvægtig..

har været sammen med ham 1,5 år..

nej det er første gang det er sket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

EnGodMor

Hold da helt op

Din stakkel, kan godt forstå du har svært ved at dette er sket, og selvom din kæreste er sukkersød nu og siger en masse pladder. 

Så skal du alligevel gå fra ham, for hvad bliver det næste han Gør ved dig? 

Man tror altid at det værste ikke sker for en selv, men næste gang kan det være dig der ligger med lukkede øjne, og ikke åbner dem igen.

Og som sagt, hvad bliver det næste han Gør ved dig? 

Det der er hvertfaldt ikke noget han har gjort med en flad hånd!!!!

Det er blevet meget udbredt at man kvæler, stikker med knive, sætter ild osv.

For din egen skyld, pas rigtig godt på dig selv, der er et hav af andre søde mænd.

Tænk dig godt om. 

Ønsker dig alt det bedste.

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

Risse skriver:

Først kæmpe knus til dig! Hvor må det være en forfærdelig situation at stå i, at blive udsat for den slags af den man stoler mest på! 

Når det så er sagt, så kan jeg ikke forstå at det overhovedet er et spørgsmål? Selvfølgelig skal du ikke være sammen med sådan en mand, uanset hvor højt du elsker ham. Hvis han slipper afsted med det én gang, vil han vide at han kan gøre det igen.

Herhjemme lyder det til tider også som om at vores overbo banker sin kæreste synder og sammen. Det er fandme uhyggeligt at høre på! Og endnu mere skræmmende, at hun bliver ved med at vende tilbage! For ja, han bliver ved med at slå hende efter et par ugers eller måneders ro. Og ja, vi har haft tilkaldt politiet af frygt for hendes liv, det er endda så voldsomt at dem på den anden side af vejen også har haft tilkaldt politiet! Men det stopper bare ikke? For det er ikke kvinden selv der har anmeldt ham, og hun er jo blevet smidt ud af manden inden politiet kommer. 

Jeg har hørt om par, der er kommet videre efter utroskab, men jeg har desværre aldrig hørt om en mand der er holdt med at slå. Jeg tror virkelig ikke der er andet at gøre end at komme væk fra ham i en fart!

Og så er jeg meget enig med de andre i, at du hurtigst muligt skal afsted på skadestuen - og det kan kun gå for langsomt! Jeg mener der er noget med max 48 timer efter en ulykke, så det er da bare med at komme afsted! Der kan være sket langt værre ting end en hjernerystelse efter sådan en tur!

Så kom ud af døren nu i stedet for at sidde og skrive her - det kan kun gøre en eventuel hjernerystelse værre. 

Skriv hellere en update til alle os som er bekymrede for dig, når du HAR været til lægen og er et sikkert sted væk fra den mand!

Al held og lykke til dig herfra! 

Jeg er ved at ringe til vagtlægen. Og min veninde vil køre mig hvis de vil se mig

Anmeld

7. december 2014

Loa

Nej nej nej 

Det der er absolut ikke et lille hovsa! 

Politianmeld ham med det samme!! Det der kan jo ske igen, og måske ender det værre næste gang?

Det har du helt sikkert ikke fortjent!! 

Anmeld

7. december 2014

Risse

Anonym skriver:

Jeg er ved at ringe til vagtlægen. Og min veninde vil køre mig hvis de vil se mig

Det gør mig virkelig glad at høre! Det er det helt rigtige du gør nu og jeg er overbevist om at de nok skal tage dig ind! Og hvis det bliver et problem kan du jo fortælle at du har været i choktilstand og derfor ikke har ringet før - for jeg er faktisk ret sikker på at det er tilfældet! 

Al held, lykke og god bedring til dig! 

Skriv endelig når der sker noget nyt! Det er måske hårdt nu, men det ville kun blive hårdere i længden sammen med ham 

Og så må du endelig hilse din veninde og fortælle hende, hvor god hun er! 

Anmeld

7. december 2014

Meandu

Anonym skriver:

Han har rigtig dårlig samvittighed. . Og er så sukker sød.. :/

Glem hans samvittighed. Du er heldig at du er i live. Næste gang kan han slå dig ihjel. synes virkelig at du skal gå fra ham. Og hvis du absolut bliver hos ham, så synes jeg at han SKAL have noget hjælp. Puha

Anmeld

7. december 2014

RosSofi

Anonym skriver:

Nej jeg er ikk gravid er lidt overvægtig..

har været sammen med ham 1,5 år..

nej det er første gang det er sket

Ups, sorry, kender selv det med maven

Men så meget nemmere at komme væk fra ham søde. Det bliver ikke nemmere at finde mod og overskud til det, hvis der først er børn involveret.

Anmeld

7. december 2014

Ida b

Av av! Dette må INGEN mand udsætte sin kæreste for!!

Ville forlade denne mand med det samme, han er ikke god for dig

Anmeld

7. december 2014

Røverdatter

Anonym skriver:

Tak for svaret det er så svært det her. Har så svært ved at forstå 

Det forstår jeg virkelig godt. Det er ubegribeligt at sådan noget kan ske.. Du vil nok aldrig komme til at forstå det. Og derfor er det bare så vigtigt at du tager skridtet videre og går fra ham. Få noget hjælp. I krisecenter er der tilknyttet psykologer og andet uddannet og erfaren personale som kan og vil hjælpe dig videre! har du mulighed for at tage afsted nu/i dag?

Anmeld

7. december 2014

Anitta J

Jeg havde meldt ham og vist disse billeder til politiet!

jeg havde ikke valgt at tilgive, og det bunder i erfaring, for har desværre tilgivet en tidligere kæreste som så bare blev ved fordi jeg jo tilgav.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.