Anonym skriver:
Jeg tar jo også konsekvensen af at jeg blev planlagt gravid, i den situation jeg nu engang står i..
Jeg må indrømme at jeg har meget svært ved at rumme mennesker som dig.. Jeg er opdraget til at hjælpe min næste så godt som jeg kan. Jeg lærer mine børn at de skal dele deres ting. At hvis der er nogen uden madpakke, så skal de dele deres med dem.. Synes egoistiske mennesker er noget af det mest klamme.. Mig mig mig..
Jeg er glad for at jeg bor i Danmark, hvor vi har et sikkerhedsnet der griber dem der falder..
Hvad er det for en konsekvens, at du tager for at blive planlagt gravid med din kæreste? Flytter du sammen med ham og lader ham forsørge dig og barn/børn? Eller bliver I boende hver for sig, for at du kan få penge/råd nok til endnu et barn?
Det er jo netop det jeg ikke kan forstå. At man vælger at få endnu et barn, som man ikke har råd til.
At du har svært ved at rumme mig, er selvfølgelig forståeligt. Min holdning er jo helt anderledes end din, så den kan være svær at ligge øre til.
Men at du mere eller mindre indirekte beskylder mig for at være klam og egoistisk og have en "mig, mig, mig holdning", uden at kende til min situation, syntes jeg ikke harmonere med din ellers heroiske beskrivelse om din opdragelse og opdragelse af dine børn.
Anmeld