Jeg synes ikke det er okay at du dømmer folk efter at de bager, tager på ture med deres børn og tager lidt frivilligt arbejde. For du ved ikke hvordan de har det bagefter disse ting.
jeg står selv i den situation at jeg har fået et piskesmæld og netop pga folk med en holdning som dig tør jeg ikke ligge mine oplevelser med min datter ud på fb. Fordi folk som dig vil dømme mig og sige at jeg ikke fejler noget. Men i ser bare ikke hvordan jeg har det når dagen er omme.
men fordi man fejler noget hvorfor skal ens børn så lide?
Nu er jeg selv på kh og mine børns far og jeg flyttede fra hinanden for 3 mdr siden. Ikke fordi vi blev ramt af den gf for det gjorde vi ikke. Da han er førtidspensionist. Vi mistede måske 500kr om mdr før skat. Men det første folk siger når de hører vi ikke er sammen mere er. " nå i blev ramt af gf så i måtte flytte fra hinanden!" Nej det var ikke derfor, for vi blev ikke ramt af den.
men folk kommer med de dømmende øjne med det samme. Og det synes jeg sgu ikke er fair.
men nej jeg deler din mening om folk der bare ikke gider og lave noget ikke skal brokke sig. Og bare komme afsted. Jeg ville sgu ønske at jeg ikke fejlede noget og bare kunne hoppe ud på arbejdsmarkedet for med min uddannelse, ville jeg kunne leve et liv med meget mindre bekymringer.
Anmeld