SandraXOXO skriver:
Dem du snakker om, "de der mennesker der tager på udflugter med børnene, bager og har lidt frivilligt arbejde" kunne det evt være at de ER syge? Og bare ikke har informeret hele verden. Det er ikke alt sygdom der kan ses og måske er det lige præcis kun det de orker og kan. Og hvem er du, der vover at dømme og så endda som anonym? Bare fordi man ser normal ud, og gør et par ting for at give sine børn et normalt liv, så bliver man stemplet som doven istedet for syg. For syge mennesker skal sidde derhjemme og græde hver dag, de må ikke nyde den smule lys der er i livet. For så snyder de ærlige mennesker for deres skat. Du aner ikke hvem der er rask og hvem der er syg.
TS citerer: nu putter du "ord i min mund" jeg udtaler mig kun om fakta i kredsen, som jeg også skriver er nogen af dem syge ikke alle, de syge varierer fra bevægapperat, psykisk til "usynlige" sygdomme som depression , fibromyalgi og diabetes. Og der skriver jeg vist også mine udtalelser ikke er gældende for disse ... Nu snakker du om lidt fritidsarbejde, det gør jeg ikke. Jeg skal bestemt være anonym, for dem i kredsen skal ikke udstilles, så det er så nemt.
Jeg er godt nok udfordret på hele tiden at høre "usynligt syge" ved du hvad, dem ved jeg findes, jeg ved også der er nogen der ikke taler om det.... Jeg siger ikke alle er dovne, det gør du, men sådan kan vi alle pege fingre hvis vi føler os trådt over tæerne.
Man kan heller ikke gemme sig under hvis det er frivilligt arbejde man lige kan holde til " så kan man også holde til få timer i aktivering og derved yde før der nydes og ikke kun gavne egoet.
Du er fuldt berettiget til både din mening og holdning, men jeg vil mene det er på sin plads at holde bolden på egen banehalvdel og ikke bestemme hvad jeg mener og siger, når det ikke er tilfældet.
Anmeld