Nysgerrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2009

Vingummien

nutche skriver:

synes også det svinger meget med udvalget.... men det er jo det der gør det lidt sjovt at gå på opdagelse... desværre synes er manden ikke helt så vild med det, så jeg nyder når jeg kan få lokket ham med.
min bonus søn boede her til 10. august hvor han flyttede hjem til hans mor, så (indtil videre) beholder han hans værelse.

Heldigvis er Frank glad for at gå i genbrug, vores sofa er faktisk derfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2009

Lone Jakobsen

suanne85 skriver:

Heldigvis er Frank glad for at gå i genbrug, vores sofa er faktisk derfra

det er vores sofa også  generelt går jeg meget ind for genbrug, og har et helt netværk af familie og venner der sender tøj rundt til hinanden. 
det er fordelen ved at ha mange børn

Anmeld

22. august 2009

Vingummien

nutche skriver:

det er vores sofa også  generelt går jeg meget ind for genbrug, og har et helt netværk af familie og venner der sender tøj rundt til hinanden. 
det er fordelen ved at ha mange børn

Hehe ja, vi har så købt det meste af Emils tøj nyt da det tøj vi andre har brugt jo endten er gammelt og mørt eller smidt ud med tiden, den yngste før Emil i vores familie er min bror og Frank på 28 år hehe

Anmeld

22. august 2009

Lone Jakobsen

suanne85 skriver:

Hehe ja, vi har så købt det meste af Emils tøj nyt da det tøj vi andre har brugt jo endten er gammelt og mørt eller smidt ud med tiden, den yngste før Emil i vores familie er min bror og Frank på 28 år hehe

he he he... ja der er sgi et stykke vej. og jeg synes der var gået lang tid fordi min den yngste...før Rasmus... var 4½

Anmeld

22. august 2009

Vingummien

nutche skriver:

he he he... ja der er sgi et stykke vej. og jeg synes der var gået lang tid fordi min den yngste...før Rasmus... var 4½

Hehe, jeg er den første der får et barn af os, og det kan også mærkes, os at de ikke regner med de andre får. Men Emil er jo bare en kæledægge hehe fordi at han er den første og en dreng, det betyder altså en hel del f.rks for min farfar, du ved  lidt gammeldags

Anmeld

22. august 2009

Lone Jakobsen

suanne85 skriver:

Hehe, jeg er den første der får et barn af os, og det kan også mærkes, os at de ikke regner med de andre får. Men Emil er jo bare en kæledægge hehe fordi at han er den første og en dreng, det betyder altså en hel del f.rks for min farfar, du ved  lidt gammeldags

jamen her er det faktisk også lidt sjovt.
min mand har 3 søskende, men han er den eneste der har børn. før han mødte mig havde han en søn, så da vi fandt sammen kom der pludselig rigtigt mange børn i familien (jeg havde 3 i forvejen) og nu hvor vi så har fået en sammen er jeg da lidt spændt på om børnene vil ku mærke forskel.... har nemlig før oplevet at bedsteforældre har gjort forskel på "rigtige" børnebørn og bonus slagsen... men indtil videre er det ikke et problem.

Anmeld

22. august 2009

Vingummien

nutche skriver:

jamen her er det faktisk også lidt sjovt.
min mand har 3 søskende, men han er den eneste der har børn. før han mødte mig havde han en søn, så da vi fandt sammen kom der pludselig rigtigt mange børn i familien (jeg havde 3 i forvejen) og nu hvor vi så har fået en sammen er jeg da lidt spændt på om børnene vil ku mærke forskel.... har nemlig før oplevet at bedsteforældre har gjort forskel på "rigtige" børnebørn og bonus slagsen... men indtil videre er det ikke et problem.

Uhh ja der kan der nemt komme gnister. Men er da skønt der ikke er noget endnu med det.
Frank har så en datter, min bror er gift med en som ikke vil have børn, den anden bror er single, så du kan godt se der er ikke så meget og Franks søskende er 2 år, 13år

Anmeld

22. august 2009

Lone Jakobsen

suanne85 skriver:

Uhh ja der kan der nemt komme gnister. Men er da skønt der ikke er noget endnu med det.
Frank har så en datter, min bror er gift med en som ikke vil have børn, den anden bror er single, så du kan godt se der er ikke så meget og Franks søskende er 2 år, 13år

hvad med venner med børn?
min bror har 2 drenge og en pige, min søster har en pige og ellers har samtlige veninder børn.
min bror sender ikke noget rundt da vi ikke ses så ofte..... men jeg bytter meget med mine veninder.....og når de så får fra deres veninder..... ja så er der nogen gange rigtigt meget tøj med rundt.
jeg har lige sorteret 5 sorte sække....som jeg hentede ved min søster igår

Anmeld

23. august 2009

Vingummien

nutche skriver:

hvad med venner med børn?
min bror har 2 drenge og en pige, min søster har en pige og ellers har samtlige veninder børn.
min bror sender ikke noget rundt da vi ikke ses så ofte..... men jeg bytter meget med mine veninder.....og når de så får fra deres veninder..... ja så er der nogen gange rigtigt meget tøj med rundt.
jeg har lige sorteret 5 sorte sække....som jeg hentede ved min søster igår

Har faktisk ikke nogle veninder der har små børn, de er alle uden børn og til fester og farver.

Ej hvor lækkert, så var du lige i tøj himlen hehe

Anmeld

23. august 2009

Lone Jakobsen

suanne85 skriver:

Har faktisk ikke nogle veninder der har små børn, de er alle uden børn og til fester og farver.

Ej hvor lækkert, så var du lige i tøj himlen hehe

ja så kan jeg godt se det ikke er nemt.
jeg tog en smule fra til Rasmus...lidt til mig... 2 poser som min datter kan kigge lidt i, og så fordelte jeg ellers resten i sække med enten børne eller voksen tøj, og så har jeg 2 veninder der kommer og henter dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.