Nysgerrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.885 visninger
55 svar
0 synes godt om
22. august 2009

Vingummien

efter hvad i skal lave idag?

Vi skal vist på æble rov, var ude at gå en tur den anden dag med knægten og så fik vi lige øje på et par æble træer som lige skal tjekkes ud er dog ikke på privat grund de er hehe, så bare rolig er ikke tyv

Hvordan skal i andre tilbringe jeres tid i det gode vejr idag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2009

FrKLA

Uhh.. Her går turen hjem til svigerforældrene til middagsmad, vi (svigermor og jeg) skal have vasket tøjet til lillemanden, så det er gjort inden jeg føder..
Derudover skal vi ud og kigge på et rækkehus, og besøge en af kærestens venner.. Og og og til sommerfest med firmaet i aften..
Så det bliver en dejlig lang dag, godt den bare står på afslapning imorgen..

Kirsten

Anmeld

22. august 2009

Vingummien

Kirsteen skriver:

Uhh.. Her går turen hjem til svigerforældrene til middagsmad, vi (svigermor og jeg) skal have vasket tøjet til lillemanden, så det er gjort inden jeg føder..
Derudover skal vi ud og kigge på et rækkehus, og besøge en af kærestens venner.. Og og og til sommerfest med firmaet i aften..
Så det bliver en dejlig lang dag, godt den bare står på afslapning imorgen..

Kirsten

Ja, det kan jeg se,er mange ting i skal nå i dag hehe.

Kan huske min mor vaskede tøjet inden jeg fødte, så det kunne hænge og tørre udenfor, det mente hun var mere behageligt for ham, så det fik hun da lov til, bor selv i lejlighed så der er ikke emulighed for frilufts tørring

Anmeld

22. august 2009

Lullaby

Vi skal på reventlow marked og besøge familie.

Anmeld

22. august 2009

MetteT

Vi ska til Vejle en tur.. Min mands bror har åbnet en vinbutik dernede og vi ska så derned til reception i dag...
En af vores gode kammerater er også flyttet derned til kæresten, så dem ska vi også lige se om der ikke er tid til at besøge.. Har ikke mødt hende endnu, så det blir spændende at se hva hun er for en...

I aften ska manden til gl klasse fest med dem han gik i 10. kl med, så han overnatter i Thorsø, så tutte og jeg ska bare hygge i aften..

Go dag til alle..

Knus Mette

Anmeld

22. august 2009

ekzunz

Jeg skal vaske tøj!!!! Vi fik vores nye vaskemaskine igår og efter en uge uden - og med en familie på 7, så har jeg vasketøj nok til at holde mig beskæftiget hele weekenden. Så det er skønt at vejret er godt og det kan tørre ude.

Men lige nu (mens den vasker) nyder jeg roen. De 2 mindste leger hos naboen og de 3 store drenge er med deres far ude og spille/se fodbold.

Og om et par timer er de alle hjemme igen, og så kommer min søsters 3 piger som vi skal passe til imorgen......Det bliver hyggeligt.....

Anmeld

22. august 2009

LauraLW

Jeg skal på hvidovre hospital og besøge min veninde som lige har født den sødeste lille bøllefrø :-) Skal dog lige købe en lille gave først (så: Kvlame - gå væk! har ikke tid idag).

Ellers står den desværre på oprydning og opvask.... alt efter hvor meget jeg orker.

Senere (meeeeeeget senere) kommer min elskede endelig hjem fra Spanien. Bliver godt at få ham hjem igen, så man kan få et lille kys og et kram igen.

Anmeld

22. august 2009

Vingummien

LauraLW skriver:

Jeg skal på hvidovre hospital og besøge min veninde som lige har født den sødeste lille bøllefrø :-) Skal dog lige købe en lille gave først (så: Kvlame - gå væk! har ikke tid idag).

Ellers står den desværre på oprydning og opvask.... alt efter hvor meget jeg orker.

Senere (meeeeeeget senere) kommer min elskede endelig hjem fra Spanien. Bliver godt at få ham hjem igen, så man kan få et lille kys og et kram igen.

Ihh hvor hyggeligt, så skal i rigtig putte

Anmeld

22. august 2009

Bubbi

Jeg har to store flytte kasser, der skal sættet til salg på trendsales. Så der skal taget billeder og måle..

Så har jeg kager stående ude i køkkenet, der skal pyntet med mmf
Og ellers står den på rigtig hygge med manden og lille Vito

Anmeld

22. august 2009

heaven

jeg har lige været inde hos sviger med sønnen - skal til firmasommerfest i mandens firma her kl 4. Og der er lidt transporttid, så for det ikke skulle blive for presset, afl jeg allerede nu, så han kan spise frokost derinde og sove sin lur. Det giver så lige nogle timers alenetid (NICE), idet manden tog til festen allerede imorges. Det er kun os koner der skal komme senere, hvilket er fint med mig. Mændende er på kanotur, hvor højdepunktet er at skubbe hinanden i vandet til sidst, tsk tsk.... i morgen skal vi bare sove sove sove, og så hente sønnen, enten lige før ellers efter hans middagslur, alt efter hvad tømmermændene tillader, hehe...

Hold da op for en smøre for at svare på et simpelt spørgsmål???

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.