Nysgerrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2009

Vingummien

nutche skriver:

ja så kan jeg godt se det ikke er nemt.
jeg tog en smule fra til Rasmus...lidt til mig... 2 poser som min datter kan kigge lidt i, og så fordelte jeg ellers resten i sække med enten børne eller voksen tøj, og så har jeg 2 veninder der kommer og henter dem.

Oki, er da smart at gøre sådan, men må være træls at være den sidste der får poserne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

Lone Jakobsen

suanne85 skriver:

Oki, er da smart at gøre sådan, men må være træls at være den sidste der får poserne

ja så er alt det spændende taget.... men igen har vi jo børn i mange aldre....så det der er skidt for en er godt for en anden.
aftalen lyder så bare at intet må sælges eller smides ud.... det skal videre i en genbrugs container, eller forretning bagefter.

Anmeld

23. august 2009

Vingummien

nutche skriver:

ja så er alt det spændende taget.... men igen har vi jo børn i mange aldre....så det der er skidt for en er godt for en anden.
aftalen lyder så bare at intet må sælges eller smides ud.... det skal videre i en genbrugs container, eller forretning bagefter.

Ja, ville også være lidt unfair at tage en masse godt for at sælge det til en god pris for så kunne  ejeren jo selv have solgt det el lign. Så det er en fair aftale.

har lige selv sat lidt til salg herinde idag, lidt halv dyrt som vi næsten aldrig har brugt.

Anmeld

24. august 2009

Lone Jakobsen

suanne85 skriver:

Ja, ville også være lidt unfair at tage en masse godt for at sælge det til en god pris for så kunne  ejeren jo selv have solgt det el lign. Så det er en fair aftale.

har lige selv sat lidt til salg herinde idag, lidt halv dyrt som vi næsten aldrig har brugt.

jamen lige nøjagtigt.
havde en del ventetøj som sikkert ku være solgt, og så er det rart at vide at andre ikke tjener penge på det.

Anmeld

24. august 2009

Nanna1985

Idag skal jeg ha gjort hele hytten ren og ha pakket taske til sygehuset

Så skal jeg ellers i eftermiddag nyde dagen med min dejlige datter Fia og manden  Jeg skal nemlig sættes igang i morgen aften og vi er ALLE MEGA SPÆNDTE

Anmeld

24. august 2009

Vingummien

Nanna1985 skriver:

Idag skal jeg ha gjort hele hytten ren og ha pakket taske til sygehuset

Så skal jeg ellers i eftermiddag nyde dagen med min dejlige datter Fia og manden  Jeg skal nemlig sættes igang i morgen aften og vi er ALLE MEGA SPÆNDTE

Uhh ja det kan jeg godt forstå. Glæder mig til at se det lille vidunder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.