Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
heaven skriver:jeg har lige været inde hos sviger med sønnen - skal til firmasommerfest i mandens firma her kl 4. Og der er lidt transporttid, så for det ikke skulle blive for presset, afl jeg allerede nu, så han kan spise frokost derinde og sove sin lur. Det giver så lige nogle timers alenetid (NICE), idet manden tog til festen allerede imorges. Det er kun os koner der skal komme senere, hvilket er fint med mig. Mændende er på kanotur, hvor højdepunktet er at skubbe hinanden i vandet til sidst, tsk tsk.... i morgen skal vi bare sove sove sove, og så hente sønnen, enten lige før ellers efter hans middagslur, alt efter hvad tømmermændene tillader, hehe...Hold da op for en smøre for at svare på et simpelt spørgsmål???Jannie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JustAnotherName skriver:Sidder og skriver invitationer, som skal sendes ud til Celina's barnedåb den 27 september.Og så skal jeg have lavet Celina's hånd og fod-aftryk i gips idag, hvor hun er 3 måneder gammel, ligesom vi gjorde med Bianca, da hun var 3 måneder.Ellers ikke det vilde...I aften køber vi PIZZA fra pizzamanden.Og så lader jeg mig nok indfange til tåbelig underholdning på tv3, når "fangerne på fortet" går i luften.....
Jane84 skriver:Øv hvor lyder alt det I skal bare hyggeligt. Jeg må desværre nøjes med endnu en dag på langs, så jeg kan blive frisk til på mandag, når arbejdet kalder- Jeg har siden onsdag lagt med en omgang maveinfluenza halløj og har kastet op til den helt store guldmedaljeHåber alle I søde quinder får en hyggelig lørdag og fabelagtig søndag
suanne85 skriver:Årh pizza mums... vi skal have ben og pomfritter Ej hvad tid kommer det? og hvad for en af 3'erne er det, er jo mange
Beck skriver:Svarer lige Det kommer paa tv3 kl 20.00Det er helt nye afsnit, men AD Sidney Lee er med idag
Vi har bare hygget og slappet af i dag. Og så skal jeg snart til at gøre klar til at holde fødselsdag for Alexander i morgen, han fyldte 3 år i torsdags
suanne85 skriver:Ha ha det må jeg bare se Så er der nok humor når han er der. Bliver spændende at se ham gøre alle de ulækre ting de tit skal
Rikke skriver: Vi har bare hygget og slappet af i dag. Og så skal jeg snart til at gøre klar til at holde fødselsdag for Alexander i morgen, han fyldte 3 år i torsdags
Beck skriver:Tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128