Nysgerrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2009

Vingummien

heaven skriver:

jeg har lige været inde hos sviger med sønnen - skal til firmasommerfest i mandens firma her kl 4. Og der er lidt transporttid, så for det ikke skulle blive for presset, afl jeg allerede nu, så han kan spise frokost derinde og sove sin lur. Det giver så lige nogle timers alenetid (NICE), idet manden tog til festen allerede imorges. Det er kun os koner der skal komme senere, hvilket er fint med mig. Mændende er på kanotur, hvor højdepunktet er at skubbe hinanden i vandet til sidst, tsk tsk.... i morgen skal vi bare sove sove sove, og så hente sønnen, enten lige før ellers efter hans middagslur, alt efter hvad tømmermændene tillader, hehe...

Hold da op for en smøre for at svare på et simpelt spørgsmål???

Jannie

Uh skubbe i vandet.. kan ikke selv svømme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2009

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Sidder og skriver invitationer, som skal sendes ud til Celina's barnedåb den 27 september.

Og så skal jeg have lavet Celina's hånd og fod-aftryk i gips idag, hvor hun er 3 måneder gammel, ligesom vi gjorde med Bianca, da hun var 3 måneder.

Ellers ikke det vilde...

I aften køber vi    PIZZA fra pizzamanden.
Og så lader jeg mig nok indfange til tåbelig underholdning på tv3, når "fangerne på fortet" går i luften.....

Årh pizza mums... vi skal have ben og pomfritter

Ej hvad tid kommer det? og hvad for en af 3'erne er det, er jo mange

Anmeld

22. august 2009

Vingummien

Jane84 skriver:

Øv hvor lyder alt det I skal bare hyggeligt. Jeg må desværre nøjes med endnu en dag på langs, så jeg kan blive frisk til på mandag, når arbejdet kalder- Jeg har siden onsdag lagt med en omgang maveinfluenza halløj og har kastet op til den helt store guldmedalje

Håber alle I søde quinder får en hyggelig lørdag og fabelagtig søndag

Ej hvor surt, håber snart du har det bedre igen

Anmeld

22. august 2009

Becks

suanne85 skriver:

Årh pizza mums... vi skal have ben og pomfritter

Ej hvad tid kommer det? og hvad for en af 3'erne er det, er jo mange

Svarer lige

Det kommer paa tv3 kl 20.00
Det er helt nye afsnit, men AD Sidney Lee er med idag

Anmeld

22. august 2009

Vingummien

Beck skriver:

Svarer lige

Det kommer paa tv3 kl 20.00
Det er helt nye afsnit, men AD Sidney Lee er med idag

Ha ha det må jeg bare se Så er der nok humor når han er der. Bliver spændende at se ham gøre alle de ulækre ting de tit skal

Anmeld

22. august 2009

Becks

Jeg har vaeret paa job fra 7.40 til 15.10..
Er lige kommet hjem, efter at have handlet i foetex...
nu slapper jeg, inden jeg skal hjem til min skoenne veninde og gudsoen i aften og se Fangerne paa fortet...

Anmeld

22. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Vi har bare hygget og slappet af i dag. Og så skal jeg snart til at gøre klar til at holde fødselsdag for Alexander i morgen, han fyldte 3 år i torsdags

Anmeld

22. august 2009

Becks

suanne85 skriver:

Ha ha det må jeg bare se Så er der nok humor når han er der. Bliver spændende at se ham gøre alle de ulækre ting de tit skal

Haha ja...

Sys han er SAA nasty
Haaber naesten han skal igennem alle de ulaekre ting..

Anmeld

22. august 2009

Becks

Rikke skriver:

Vi har bare hygget og slappet af i dag. Og så skal jeg snart til at gøre klar til at holde fødselsdag for Alexander i morgen, han fyldte 3 år i torsdags

Tillykke

Anmeld

22. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Beck skriver:

Tillykke

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.