Nysgerrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2009

Vingummien

Beck skriver:

Haha ja...

Sys han er SAA nasty
Haaber naesten han skal igennem alle de ulaekre ting..

hehe ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2009

Vingummien

Rikke skriver:

Vi har bare hygget og slappet af i dag. Og så skal jeg snart til at gøre klar til at holde fødselsdag for Alexander i morgen, han fyldte 3 år i torsdags

Ja tillykke med ham

Anmeld

22. august 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Ej hvor hyggeligt. Altid godt med nogle gaver så var hun da glad

Ja i år var det virkelig sjovt at give hende gaver, Hver gang hun havde pakket en op var hun bare SÅ glad "NEEEEEEJJJJJ" råbte hun hver gang og "Juhuuu" (eller som hun siger det Uuhuu) Det var så sødt

Anmeld

22. august 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Ja i år var det virkelig sjovt at give hende gaver, Hver gang hun havde pakket en op var hun bare SÅ glad "NEEEEEEJJJJJ" råbte hun hver gang og "Juhuuu" (eller som hun siger det Uuhuu) Det var så sødt

Nårh, åh suk. Glæder mig til Emil forstår det på samme måde

Anmeld

22. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
suanne85 skriver:

Ja tillykke med ham

Mange tak

Anmeld

22. august 2009

Lone Jakobsen

vi har været lidt på genbrugs jagt. vi mangler en kommode til min bonus søn, og jeg elsker at snuse rundt imellem alle de ting man finder i genbrugsforretninger

Anmeld

22. august 2009

Vingummien

nutche skriver:

vi har været lidt på genbrugs jagt. vi mangler en kommode til min bonus søn, og jeg elsker at snuse rundt imellem alle de ting man finder i genbrugsforretninger

Hvor lækkert, mangler selv en reol til Emil til hans bøger osv

Anmeld

22. august 2009

Lone Jakobsen

suanne85 skriver:

Hvor lækkert, mangler selv en reol til Emil til hans bøger osv

uh ja sådan en mangler vi også til Rasmus.... men lige nu er det bonus sønnen der mangler mest
og når man så lige er der alligevel så snuser man lige igennem deres børnetøj... jeg fandt cowboy bukser til 5kr og en vinterjakke til 8

Anmeld

22. august 2009

Vingummien

nutche skriver:

uh ja sådan en mangler vi også til Rasmus.... men lige nu er det bonus sønnen der mangler mest
og når man så lige er der alligevel så snuser man lige igennem deres børnetøj... jeg fandt cowboy bukser til 5kr og en vinterjakke til 8

Ej hvor lækkert, syntes desværre ikke at dem her i Randers har noget tøj der er noget værd, er godt nok en nede i byen jeg har overvejet at gå ind og kigge i igen. Kan jo ha fået mere jo.

Eller er der også mødre hjælpen.

Bonus datteren her har ikke eget værelse så er ikke så mange møbler hun skal have

Anmeld

22. august 2009

Lone Jakobsen

suanne85 skriver:

Ej hvor lækkert, syntes desværre ikke at dem her i Randers har noget tøj der er noget værd, er godt nok en nede i byen jeg har overvejet at gå ind og kigge i igen. Kan jo ha fået mere jo.

Eller er der også mødre hjælpen.

Bonus datteren her har ikke eget værelse så er ikke så mange møbler hun skal have

synes også det svinger meget med udvalget.... men det er jo det der gør det lidt sjovt at gå på opdagelse... desværre synes er manden ikke helt så vild med det, så jeg nyder når jeg kan få lokket ham med.
min bonus søn boede her til 10. august hvor han flyttede hjem til hans mor, så (indtil videre) beholder han hans værelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.