Nysgerrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2009

Mormilla

Vi lige været ude og handle ind, det gør vi hver lørdag. Rengøring har vi lige taget. Så nu står det på at få syltet alt vores frugt og bær

Senere kommer et venne par.
Når bette mand vågner skal vi ud og lege i haven Og så i aften skal vi åbne en flaske rødvin og se en film eller noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2009

FrkT

Uhhh vi skal slappe lidt af ovenpå et par travle dage. Og så skal vi hygge med hvalpene og nyde de sidste tre indtil de bliver hentet i morgen og overmorgen. I aften skal vi ud at spise ved nogle nye venner vi har fået (faktisk et par der har købt en af hvalpene, som ikke bor så langt herfra). Det glæder vi os meget til, da vi har en del tilfælles med dem. De er 22 og 31, og vi er 23 og 30... og begge mændene er kokke  Bliver også dejligt at se den lille hvalp igen, som de hentede i onsdags.

Anmeld

22. august 2009

Diana...

Vi skal til 30 års fødselsdag i aften så det skal nok blive sjovt. 

Anmeld

22. august 2009

JustAnotherName

Sidder og skriver invitationer, som skal sendes ud til Celina's barnedåb den 27 september.

Og så skal jeg have lavet Celina's hånd og fod-aftryk i gips idag, hvor hun er 3 måneder gammel, ligesom vi gjorde med Bianca, da hun var 3 måneder.

Ellers ikke det vilde...

I aften køber vi    PIZZA fra pizzamanden.
Og så lader jeg mig nok indfange til tåbelig underholdning på tv3, når "fangerne på fortet" går i luften.....

Anmeld

22. august 2009

sarahb

jeg har været en tur på strøget med 2 tøser så nu er vi hjemme igen..

Isaac skal passes af farmand for jeg og en veninde skal ud og dullehygge... i høje hæle og lipgloss

Anmeld

22. august 2009

NaFe

Er lige kommet hjem fra en tur i ilva og købe lampe til felucas værelse...

om lidt bliver feluca hentet..for muttet her skal en tur til kbh i aften og male byen rød......bliver så dejligt a komme lidt ud....

Anmeld

22. august 2009

1977

Profilbillede for 1977
Den har stået på rengøring, vasketøj, indkøb og havearbejde i dag. Nu er jeg ved at lave aftensmad (tager 3 timer) og i aften skal jeg gennemtæve manden i wii

Anmeld

22. august 2009

Jordbærpigen

Øv hvor lyder alt det I skal bare hyggeligt. Jeg må desværre nøjes med endnu en dag på langs, så jeg kan blive frisk til på mandag, når arbejdet kalder- Jeg har siden onsdag lagt med en omgang maveinfluenza halløj og har kastet op til den helt store guldmedalje

Håber alle I søde quinder får en hyggelig lørdag og fabelagtig søndag

Anmeld

22. august 2009

TbCp

suanne85 skriver:

efter hvad i skal lave idag?

Vi skal vist på æble rov, var ude at gå en tur den anden dag med knægten og så fik vi lige øje på et par æble træer som lige skal tjekkes ud er dog ikke på privat grund de er hehe, så bare rolig er ikke tyv

Hvordan skal i andre tilbringe jeres tid i det gode vejr idag?

Vi har haft hele familien til fødselsdagsbrunch.... 25 personer var vi og det gik  bare så kanon godt!
Total hyggelig dag og en masse fine gaver til Liva

Anmeld

22. august 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Vi har haft hele familien til fødselsdagsbrunch.... 25 personer var vi og det gik  bare så kanon godt!
Total hyggelig dag og en masse fine gaver til Liva

Ej hvor hyggeligt. Altid godt med nogle gaver så var hun da glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.