for meget at bede om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2014

Kay

AnnaKJ skriver:

Jeg har fået hindeløsning ved både 2. og 3. gang og der skete aldrig nogen ting 

Tror man skal være fuldstændig klar før det virker, og så kan det være at man var gået i fødsel alligevel. 

nej fik også afvide at det er kun hvis kroppen er klar at det virker... det at de løsner den frigiger et hormon, som sætter fødslen igang hvis kroppen ellers er klar til det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Kay skriver:

men skete der noget umidelbart efter hindeløsning? mere mens muren eller plukkeveer end normalt? 

for i går kom der ikke mere end der plejer... men i dag syntes jeg de plukveer der kommer bidder lidt mere end de plejer 

Ved første hindeløsning kom der lidt flere plukveer og en lillebitte smule tegnblødning, men plukveerne arbejdede sig ligesom op over de næste dagen indtil d. 11 om eftermiddagen hvor det blev til reelle veer.

Anden gang fik jeg blødning og slim (som i mensblødning i styrke og rigtigt meget slim, så var kun lige hjemme og hente hospitalstaske og mand, og aflevere drengene til bedsterne) inden vi tog på FG.

Anmeld

17. oktober 2014

Kay

Mom skriver:

Ved første hindeløsning kom der lidt flere plukveer og en lillebitte smule tegnblødning, men plukveerne arbejdede sig ligesom op over de næste dagen indtil d. 11 om eftermiddagen hvor det blev til reelle veer.

Anden gang fik jeg blødning og slim (som i mensblødning i styrke og rigtigt meget slim, så var kun lige hjemme og hente hospitalstaske og mand, og aflevere drengene til bedsterne) inden vi tog på FG.

oki... jeg har ingen blødning haft... men en del slim... 

og i dag kommer der en del flere af de plukveer der værker... så er lidt spændt på om de bliver til mere 

Anmeld

17. oktober 2014

EAF

Kay skriver:

oki... jeg har ingen blødning haft... men en del slim... 

og i dag kommer der en del flere af de plukveer der værker... så er lidt spændt på om de bliver til mere 

PUUUUUUUUUUST! 

Anmeld

17. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Nej men "heldigvis" er manden hjemme... så det hjælper lidt på det 

Du må sove godt, jeg ligger allerede i min seng eller tja sofa seng og putter og venter på om den murren der er bliver til mere før jeg går om kuld

Jo tak. Sov udmærket, men nu får jeg nok ikke meget søvn foreløbig. Synes det er stressende at skulle have en baby 

Jeg går ikke ud fra du er helt i gang med at føde endnu?

Anmeld

17. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Jo tak. Sov udmærket, men nu får jeg nok ikke meget søvn foreløbig. Synes det er stressende at skulle have en baby 

Jeg går ikke ud fra du er helt i gang med at føde endnu?

tja... der er opstarts veer... med ca 15 min. imellem...  for at de udvikler sig til mere... ellers ringer vi ind i morgne og får aftalt det videre forløb... 

så er lidt på vej i seng... har siddet på min motions bold foran pc'en og kigget på hvad vi gør med det nye køkken 

Anmeld

17. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

tja... der er opstarts veer... med ca 15 min. imellem...  for at de udvikler sig til mere... ellers ringer vi ind i morgne og får aftalt det videre forløb... 

så er lidt på vej i seng... har siddet på min motions bold foran pc'en og kigget på hvad vi gør med det nye køkken 

Spændende om der snart sker mere så!

Og uanset hvad, så må det være rart at der sker noget så i kan få en plan.

Fik at vide i dag at jeg er sat sidst på til ks den dag, så kan nemt risikere at det bliver udsat til en anden dag hvis der kommer noget akut. Det er vildt irriterende 

Har lige kigget lidt på køkkentråden 

Anmeld

18. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Spændende om der snart sker mere så!

Og uanset hvad, så må det være rart at der sker noget så i kan få en plan.

Fik at vide i dag at jeg er sat sidst på til ks den dag, så kan nemt risikere at det bliver udsat til en anden dag hvis der kommer noget akut. Det er vildt irriterende 

Har lige kigget lidt på køkkentråden 

Øv da også så er du ikke engang sikker på det bliver mandag

Anmeld

18. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Øv da også så er du ikke engang sikker på det bliver mandag

Nej og det er skønt når man skal sulte sig og er nervøs 

Anmeld

18. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Nej og det er skønt når man skal sulte sig og er nervøs 

Nej det kan jeg godt forstå krydser fingre for at du kommer til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.