for meget at bede om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2014

Kay

MT86 skriver:

Jeg er godt nok hypermobil i mange led men dog ikke i bækkenet! 

Men da jeg var gravid med min datter havde jeg en søn på 1.år. Jeg var til kontrol hos min jm som kunne se jeg havde mange komplikationer tilsidst i min graviditet! Jeg var sat til 10-7-11. Min søn er fra 24-06-10 min jm  prøvede at lave en hindeløsning da jeg var 38+0 men denne hjalp ikke, hun fik mig ind på svangre og talte med lægerne om at sætte mig igang før tid, grundet smerter. 

Jeg blev sat igang med pillen, førte pille den 3-7-11 kl 17.00 den hjalp ikke. 2.pille 4-7-11 kl 9.00 blev sendt hjem og skulle komme igen kl 15.30 hvis vandet ikke gik! Vi kom 15.30 var begyndt at få veer, men vandet gik ikke! Kl 17.30 ca tog de vandet og 21:29 kom min prinsesse til verden! 

Min pointe er! Sig du har de smerter og da du alligevel er over tid, burde de bare gå igang med hindeløsning, eller at tage dit vand hvis du er klar!

Har lavet en Update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2014

Kay

MT86 skriver:

Jeg håber at du snart får veer og vandet går!!! Sender ve støv i din retning!!

Tak

Anmeld

16. oktober 2014

L-Mortil3

Sender masser af ve støv din vej!!! Håber snart du får en forløsning i form af en hurtig fødsel :-)

Anmeld

16. oktober 2014

Kay

L-Mortil2 skriver:

Sender masser af ve støv din vej!!! Håber snart du får en forløsning i form af en hurtig fødsel :-)

Tak sidst tog det 3 timer så håber også på det går lige så godt denne gang

Anmeld

16. oktober 2014

Kay

Update

Ingen veer, ikke engang flere plukveer end normalt... men det gør ikke lige så ondt efter hun har rodet så tror lidt lillesøster har lige og trykket på en nerve... 

Er spændt på om der sker noget i nat

Anmeld

16. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Update

Ingen veer, ikke engang flere plukveer end normalt... men det gør ikke lige så ondt efter hun har rodet så tror lidt lillesøster har lige og trykket på en nerve... 

Er spændt på om der sker noget i nat

Så fik jeg set din tråd.

Jeg synes bestemt ikke det er for meget at "forlange" en hindeløsning, er sikker på mange har forsøgt at kræve igangsættelse ved samme eller måske mindre smerter! Godt du fik det gjort.

Jeg synes det er meget forskelligt om hindeløsning har nogen effekt, men mht. igangsættelse så er det vel den mindst ubehagelige/mest naturlige måde at de tager vandet? Ved min anden søn ville de forsøge at tage vandet selv om jeg slet ikke var åbnet (tror de sagde ½ cm) og jeg kan love for det ikke var sjovt! Og selvfølgelig heller ikke noget der virkede. Men tænker at din krop jo er ved at være ret klar?

spændende hvis det sker i nat!

Anmeld

16. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Så fik jeg set din tråd.

Jeg synes bestemt ikke det er for meget at "forlange" en hindeløsning, er sikker på mange har forsøgt at kræve igangsættelse ved samme eller måske mindre smerter! Godt du fik det gjort.

Jeg synes det er meget forskelligt om hindeløsning har nogen effekt, men mht. igangsættelse så er det vel den mindst ubehagelige/mest naturlige måde at de tager vandet? Ved min anden søn ville de forsøge at tage vandet selv om jeg slet ikke var åbnet (tror de sagde ½ cm) og jeg kan love for det ikke var sjovt! Og selvfølgelig heller ikke noget der virkede. Men tænker at din krop jo er ved at være ret klar?

spændende hvis det sker i nat!

Ja hun kunne mærke kroppen var klar for imens hun løsnedevar jeg så blød at hun kunne åbne mig en ekstra cm  

Og hun kunne jo sagtens se at jeg havde ondt... og mente jeg var super sej når jeg bare bad om en hindeløsning  men fik noget smertestillende medicin med hjem hvis jeg skulle få brug for det

Anmeld

16. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Ja hun kunne mærke kroppen var klar for imens hun løsnedevar jeg så blød at hun kunne åbne mig en ekstra cm  

Og hun kunne jo sagtens se at jeg havde ondt... og mente jeg var super sej når jeg bare bad om en hindeløsning  men fik noget smertestillende medicin med hjem hvis jeg skulle få brug for det

Argh det lyder ikke rart!! Men så må der da snart ske noget.

Måske føder vi samme dag 

Anmeld

16. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Argh det lyder ikke rart!! Men så må der da snart ske noget.

Måske føder vi samme dag 

Hvornår er det. Du skal??

Og nej det er bestemt ikke rat

Anmeld

16. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Hvornår er det. Du skal??

Og nej det er bestemt ikke rat

Mandag 

Men dejligt at du ikke har meget ondt mere. Det er jo altid noget! Hvis jeg er i besiddelse af ve-støv (det er der ikke noget der tyder på) så sender jeg det din vej! Skal jo alligevel ikke bruge det selv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.