for meget at bede om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Nej det kan jeg godt forstå krydser fingre for at du kommer til 

Mange tak! Skal vente mindst tre timer uanset hvad, så det bliver bare dræber.. 

Håber også snart du føder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Mange tak! Skal vente mindst tre timer uanset hvad, så det bliver bare dræber.. 

Håber også snart du føder 

Håber jeg sgu også  har snart haft veer længere end Elnas fødsel varede... De er bare slet ikke regelmæssige og tager ikke til i styrke

Med Elna var de fra start regelmæssige og tog hurtigt til i styrke men ikke denne gang

Anmeld

18. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Håber jeg sgu også  har snart haft veer længere end Elnas fødsel varede... De er bare slet ikke regelmæssige og tager ikke til i styrke

Med Elna var de fra start regelmæssige og tog hurtigt til i styrke men ikke denne gang

Det er godt nok en snydebaby der ikke vil ud  Jeg troede faktisk det ville gå hurtigere anden gang. Og du har jo haft alle mulige slags veer? Undtagen dem der får baby ud? 

Har du snakket med dem om evt. Igangsættelse?

Anmeld

18. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Det er godt nok en snydebaby der ikke vil ud  Jeg troede faktisk det ville gå hurtigere anden gang. Og du har jo haft alle mulige slags veer? Undtagen dem der får baby ud? 

Har du snakket med dem om evt. Igangsættelse?

Når man har fået hindeløsning går der 2 døgn hvor man skal vente på om der sker noget og skal til jordemor på onsdag og der skal der jo så snakkes igangsættelse hvis det her ikke bliver til noget

Har lige været ude og gå en god tur for at se om det kan sætte bedre gang i det

Anmeld

18. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Når man har fået hindeløsning går der 2 døgn hvor man skal vente på om der sker noget og skal til jordemor på onsdag og der skal der jo så snakkes igangsættelse hvis det her ikke bliver til noget

Har lige været ude og gå en god tur for at se om det kan sætte bedre gang i det

Ok ja det er selvfølgelig nok også bedst hvis der kan komme gang i noget af sig selv  Håber gåturen hjælper. Min kæreste påstår hårdnakket at det var sådan hans mor fik gang i fødslen af ham, så hvem ved 

Anmeld

18. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Ok ja det er selvfølgelig nok også bedst hvis der kan komme gang i noget af sig selv  Håber gåturen hjælper. Min kæreste påstår hårdnakket at det var sådan hans mor fik gang i fødslen af ham, så hvem ved 

Det siges jo at kunne sætte gang i veer der er uregelmæssige... så det kan jo godt være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.