for meget at bede om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Mandag 

Men dejligt at du ikke har meget ondt mere. Det er jo altid noget! Hvis jeg er i besiddelse af ve-støv (det er der ikke noget der tyder på) så sender jeg det din vej! Skal jo alligevel ikke bruge det selv 

Tak 

Det gør dog stadig så ondt at jeg er meget dårligt gående, og kan nærmest intet og vi har fået Elna hjem her til eftermiddag... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Tak 

Det gør dog stadig så ondt at jeg er meget dårligt gående, og kan nærmest intet og vi har fået Elna hjem her til eftermiddag... 

Det er godt nok ikke optimalt. Altså selvfølgelig sikkert dejligt at se sin store pige, men det er bare så hårdt når man ikke føler overskuddet er der. 

Nu vil jeg vralte i seng, da jeg skal til forundersøgelse på hospitalet i morgen. Og så håber jeg på en update om fødsel fra dig snart 

Anmeld

16. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Det er godt nok ikke optimalt. Altså selvfølgelig sikkert dejligt at se sin store pige, men det er bare så hårdt når man ikke føler overskuddet er der. 

Nu vil jeg vralte i seng, da jeg skal til forundersøgelse på hospitalet i morgen. Og så håber jeg på en update om fødsel fra dig snart 

Nej men "heldigvis" er manden hjemme... så det hjælper lidt på det 

Du må sove godt, jeg ligger allerede i min seng eller tja sofa seng og putter og venter på om den murren der er bliver til mere før jeg går om kuld

Anmeld

16. oktober 2014

Frk_Louise

Kay skriver:

Update... 

Jeg ringede til jm kontoret og blev bedt om at ringe til fG i stedet

Der ville de gerne se mig med det samme...

Jeg har 1 cm livmoderhals og er 2 cm åben, hun kunne jo se hvor mange smerter jeg havde... kan ikke engang tage bukser af eller på jo og går så langsomt at ja det ligner jo nærmest jeg står stille

Nå men jeg fik løsnet hinder, og hvis der om 1 1/2 døgns tid intet er sket skal jeg ringe igen og så skal jeg ind og snakke med en læge... om at sætte fødslen igang, ved at de tager vandet 

Men som hun sagde var hun hård ved mig da hun skulle løsne, for at gøre mest muligt, men det gjorde ikke mig noget for det gjorde slet ikke lige så ondt som de smerter jeg allerede havde

Så nu er det hjem og hvile lidt og spise og hygge i regnen og afvente om vi skal hente Elna i dag... som stadig hygger hos bedste og muf

Spændende! 

Krydser fingre for, at der snart sker noget, så den smerte kan blive byttet ud med glæde!    Måske hende storesøsteren alligevel får ret med det lørdag.. Selvom at det er ved at være et par lørdage siden 

Anmeld

16. oktober 2014

Kay

Frk_Louise skriver:

Spændende! 

Krydser fingre for, at der snart sker noget, så den smerte kan blive byttet ud med glæde!    Måske hende storesøsteren alligevel får ret med det lørdag.. Selvom at det er ved at være et par lørdage siden 

Tja måske hun får ret i en lørdag... jeg kunne nu godt selv bruge at det blev i nat

Anmeld

16. oktober 2014

Babydrøm

Kay skriver:

Tja måske hun får ret i en lørdag... jeg kunne nu godt selv bruge at det blev i nat

Sender en masse ve-støv 

Anmeld

16. oktober 2014

Kay

Babydrøm skriver:

Sender en masse ve-støv 

Tak 

Anmeld

16. oktober 2014

Frk_Louise

Kay skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig!! Du har virkelig været tålmodig.. 

Smiley'en gaber ikke, den puster vestøv afsted til dig 

Anmeld

16. oktober 2014

EAF

Kay skriver:

Nej men "heldigvis" er manden hjemme... så det hjælper lidt på det 

Du må sove godt, jeg ligger allerede i min seng eller tja sofa seng og putter og venter på om den murren der er bliver til mere før jeg går om kuld

Anmeld

17. oktober 2014

Kay

Frk_Louise skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig!! Du har virkelig været tålmodig.. 

Smiley'en gaber ikke, den puster vestøv afsted til dig 

Tak

Må vist være tålmodig lidt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.