Ja som dem der følger med ved er jeg hypermobil i mit bækken (og andre led) hvilket har gjort at jeg første gang havde bækkenløsning som 11 årig, selvfølgelig uden at være gravid
Denne graviditet er gået bedre end Elnas, men der har selvfølgelig været dårlige dage... hvor jeg ikke kan ret meget... men i går og her vil morgen er de værste jeg endnu har oplevet... min smerte tærskel er ret høj, og siger uden at blinke at jeg lige nu hellere vil føde end at prøve at komme ud af sengen... hver gang jeg bevæger mig gør det mere ondt end at føde
Har måtte vække min mand 3 gange i nat så han kunne hjælpe mig ud af sengen og på toilettet... og lige nu ligger jeg og venter på han vågner
Og så tænker jeg, ville det være for meget at bede om her 40+2 med næste jm tid 41+1 at få en akut tid til hindeløsning?
Vil helst ikke sættes igang med medicin, da jeg rent ud er pisse bange for det... så bare en hindeløsning i dag... og jeg er ligeglad med hvilken jm der gør det, det behøver ikke være min egen...
Ville det være for meget at ringe og bede om når deres telefoner åbner her kl 9?
Anmeld