tinemus79 skriver:
Kære søde dig.
Det er bestemt ikke for at tage modet fra dig men jeg havde håbet på at der var nogle der havde fortalt mig at det måske ikke havde nogen effekt da jeg fik mine hindeløsninger. Jeg troede hver gang at nu skete der noget og jeg blev så skuffet og tudede i flere timer. Jeg fik 5 stk. Inden de satte mig i gang med piller. Jeg var præcis som dig åben 2 cm og 1 cm livmoderhals. Jeg fik 2 piller og der skete ikke en dut. Men de var heldigvis sikre på at når de tog vandet ville der ske noget og det gjorde der. Veer med det samme der kom hul på og så hun 2 pauser med 1 min imellem. Små 2 timer efter kom min prins. De sidste 3 cm på 10 min.
Så min pointe er at det at få taget vandet er okay. Og hvis der ikke sker noget nu så er du ikke den eneste der har stået der. Jeg kunne nemlig kun finde de historier hvor der stod at de havde fået løsning og veer kort bagefter og født. Jeg krydser fingre for dig og sender de bedste tanker. 

I den pjece jeg fandt om hindeløsning stod der at mellem halvdelen og 2/3 der får hindeløsning får veer inden for 2 døgn...
Men at det ikke viser et reelt tal da ingen ved om fødslen ville være gået igang alligevelt 
Men indtil videre er der ikke sket noget... jeg får et par gode massive plukveer der gør ret ondt en gang i mellem... sådan en to 3 stykker med kort interval og så sker der ingenting igen...
Prøver lidt at finde ud af med mig selv og min mand hvornår vi mener jeg har ventet længe nok og at vi skal ringe igen... 
Anmeld