babyprojekt skriver:
Og nogle mennesker har ret til at komme med deres mening uden at være "farene op" eller noget! De kommer kun med deres men som de har lov til.
God dag til dig 
Da dette er et åbent forum, har alle selvfølgelig ret til at komme med deres mening.
min holdning er netop, at nogle debattører (det er ikke et skældsord...) er meget hurtige til at fortælle andre, hvad de må mene/skrive mv. At du så føler dig trådt over tæerne, er din sag. Det rager ikke mig, hvad du føler dig stødt over. Det rager mig dog det øjeblik, hvor jeg bliver fortalt, at jeg skriver noget nedladende eller lignende. JEG har vel også ret til at komme med min mening?
når det så er sagt, så forlader jeg hermed denne tråd. Det tjener ikke TS, at hele tråden kommer til at handle om, hvad andre må have af holdninger til generel debat herinde og hvad man kan tillade sig at skrive.
TS har fået min holdning til hendes dilemma, og det kan hun vælge at bruge eller lade være. Og hvis TS eller andre synes, jeg har været nedladende i min tone/mit sprogvalg, så overvej lige, at vi alle har forskellige baggrunde men een ting til fælles: vi sidder alle bag en skærm, hvor tonefald, mimik mv. ikke er synligt.
Anmeld