En fra min klasse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2014

babyprojekt

mor:) skriver:

Alle dine eksempler er ikke fra mit indlæg - så igen, hvor sviner jeg ts til? 

Men hold da op hvor er du aggressiv. 

Okay min fejl at debatør ikke var fra dit indlæg. Var kun et foreksempel. 

Er ikke aggerssiv. Siger kun min mening, som du jo også har lov til  på ingen måde aggersiv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
babyprojekt skriver:

Er ikke aggerssiv. Siger kun min mening, som du jo også har lov til  på ingen måde aggersiv. 

Kan du ikke løfte sløret for, hvad der er galt ved at skrive debattør? Det er da et totalt neutralt ord. 

Anmeld

13. oktober 2014

babyprojekt

Og hvorfor er debattører forkert at skrive. Ved du hvad ordet betyder? 

Ja smarte det gør jeg. Min mening er. Som jeg skrev. Ved ikke om du læste det. Men det var at jeg synes det var et grimt ord. Og hvem er lige aggersiv? 

Men lad os nu det ligge.  

Hun har fået svar på hendes spørgsmål. Og er det ikke det vigtigste ? Det synes jeg  

God dag alle sammen 

Anmeld

13. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
babyprojekt skriver:

Der var bare udråbstegn og store bogstaver til mig - så føltes lidt aggressivt. Men lad os hellere lade den ligge der. Hav en rigtig dejlig dag

Anmeld

13. oktober 2014

Anonym trådstarter

Din holdning omkring abort var tydelig i indlægget og det er selvfølgelig helt okay, men synes helt klart det er et godt valg du har taget at lade hende om beslutningen og ellers bare være der for hende. 

Håber ikke du synes mine ord var for hårde eller følte at jeg svinede dig til - det var absolut ikke min mening. 

Nej, det går nok. Vi sidder jo alle bag en skærm, og kan derfor ikke høre tonefaldet 

Anmeld

13. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ja smarte det gør jeg. Min mening er. Som jeg skrev. Ved ikke om du læste det. Men det var at jeg synes det var et grimt ord. Og hvem er lige aggersiv? 

Men lad os nu det ligge.  

Hun har fået svar på hendes spørgsmål. Og er det ikke det vigtigste ? Det synes jeg  

God dag alle sammen 

Nu blivet jeg provokeret af at du kalder mig smarte. Jeg har hverken skrevet grimt til ts eller dig. Du har ikke kunne komme med nogen eksempler på hvor jeg skriver grimt og hele tiden henvist til et indlæg en anden debattør har skrevet. 

Skulle du være i tvivl så vi debattører lige nu i og med vi skriver indlæg i en debat. 

God dag til dig. 

Til ts: undskyld for spamming af din tråd

Anmeld

13. oktober 2014

jojomama

babyprojekt skriver:

Og nogle mennesker har ret til at komme med deres mening uden at være "farene op" eller noget! De kommer kun med deres men som de har lov til.

God dag til dig 

Da dette er et åbent forum, har alle selvfølgelig ret til at komme med deres mening.

min holdning er netop, at nogle debattører (det er ikke et skældsord...) er meget hurtige til at fortælle andre, hvad de må mene/skrive mv. At du så føler dig trådt over tæerne, er din sag. Det rager ikke mig, hvad du føler dig stødt over. Det rager mig dog det øjeblik, hvor jeg bliver fortalt, at jeg skriver noget nedladende eller lignende. JEG har vel også ret til at komme med min mening?

når det så er sagt, så forlader jeg hermed denne tråd. Det tjener ikke TS, at hele tråden kommer til at handle om, hvad andre må have af holdninger til generel debat herinde og hvad man kan tillade sig at skrive.

TS har fået min holdning til hendes dilemma, og det kan hun vælge at bruge eller lade være. Og hvis TS eller andre synes, jeg har været nedladende i min tone/mit sprogvalg, så overvej lige, at vi alle har forskellige baggrunde men een ting til fælles: vi sidder alle bag en skærm, hvor tonefald, mimik mv. ikke er synligt.

Anmeld

13. oktober 2014

babyprojekt

Der var bare udråbstegn og store bogstaver til mig - så føltes lidt aggressivt. Men lad os hellere lade den ligge der. Hav en rigtig dejlig dag

Beklager var ikke meningen 

Anmeld

13. oktober 2014

babyprojekt

kreafina skriver:

Da dette er et åbent forum, har alle selvfølgelig ret til at komme med deres mening.

min holdning er netop, at nogle debattører (det er ikke et skældsord...) er meget hurtige til at fortælle andre, hvad de må mene/skrive mv. At du så føler dig trådt over tæerne, er din sag. Det rager ikke mig, hvad du føler dig stødt over. Det rager mig dog det øjeblik, hvor jeg bliver fortalt, at jeg skriver noget nedladende eller lignende. JEG har vel også ret til at komme med min mening?

når det så er sagt, så forlader jeg hermed denne tråd. Det tjener ikke TS, at hele tråden kommer til at handle om, hvad andre må have af holdninger til generel debat herinde og hvad man kan tillade sig at skrive.

TS har fået min holdning til hendes dilemma, og det kan hun vælge at bruge eller lade være. Og hvis TS eller andre synes, jeg har været nedladende i min tone/mit sprogvalg, så overvej lige, at vi alle har forskellige baggrunde men een ting til fælles: vi sidder alle bag en skærm, hvor tonefald, mimik mv. ikke er synligt.

Hvad er et skældsord for mig og for dig. Men du har da helt ret i at vi alle sidder bag en skærm og hvor tingene sikkert lyder anderleds. ! God dag til dig 

Anmeld

13. oktober 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
babyprojekt skriver:

Hvad er et skældsord for mig og for dig. Men du har da helt ret i at vi alle sidder bag en skærm og hvor tingene sikkert lyder anderleds. ! God dag til dig 

Jeg er målløs. Du kan da ikke begive dig ud i debatter her eller andre steder, hvis du insisterer på at opfatte et neutralt og meget brugt ord som et skældsord. Et er at tage fejl af et ords betydning, noget andet er ikke at ville erkende fejltagelsen. Få nu den misforståelse ud af verden, så du ikke farer op igen, næste gang du ser ordet brugt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.