Hmm. Ved sgu ikk om jeg ser syner...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2014

Anonym trådstarter

Sajida2006 skriver:

De svage streger er nemlig tricky, man kan ane dem irl men på billede er det næsten umuligt, så tålmodighed er en dyd i dette tilfælde hehe

Hehe ja... Og det er slet ikk mig,.. Jeg vil gerne vide det færdig igang igen hvis den siger negativ.. Men her må jeg bare vente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2014

Anonym trådstarter

Den her tog jeg idag, har dog først fået taget billede nu. Men den så sådan ud fra start. Så nu er jeg mere spændt end før! Ved ikk om i kan se den tydeligere. Det kan jeg ihvertfald

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. oktober 2014

Sajida2006

Her kan jeg godt ane den uden negativ, haha du ku ik vente hvad ������

Anmeld

18. oktober 2014

Anonym trådstarter

Sajida2006 skriver:

Her kan jeg godt ane den uden negativ, haha du ku ik vente hvad ������

Nej så må teste igen mandag

Anmeld

20. oktober 2014

Anonym trådstarter

Jeg tror desværre jeg har stået med en falsk positiv. Idag har jeg taget en test for at være sikker, men der er desværre ikke nr to streg.. Jeg har dog endnu ikke fået min mens. Jeg plejer altid at få den om morgen. 

Jeg har lagt billede op af testen sammen med den der viste positiv. Derfor tror jeg desværre en falsk positiv på denne! Så jeg må bare vente til næste omgang. Samt vente på min mens kommer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Jeg tror desværre jeg har stået med en falsk positiv. Idag har jeg taget en test for at være sikker, men der er desværre ikke nr to streg.. Jeg har dog endnu ikke fået min mens. Jeg plejer altid at få den om morgen. 

Jeg har lagt billede op af testen sammen med den der viste positiv. Derfor tror jeg desværre en falsk positiv på denne! Så jeg må bare vente til næste omgang. Samt vente på min mens kommer

Er den øverste eller nederste fra idag? For ingen af dine tidligere billeder har da været så positive som den øverste test der?

men hvis det er den nederste der er fra idag, så er det nok en bio du har fanget på den anden test. Æv!!! 

Anmeld

20. oktober 2014

babyprojekt

Anonym skriver:

Har prøvet nu. Jeg kan selv se der hvor stregen er, men er laaaaaangt fra sikker

Hvad hedder den test? (Altså udover g-test ) synes jeg har set flere hvor kvaliteten på billedet også er dårlig. 

Men jeg kan også se to streger

Anmeld

20. oktober 2014

Anonym trådstarter

Desværre er den øverste ikke fra idag... Men fra i fredags. Jeg har stadig ikke fået min mens. Jeg tænker at det var en falsk positiv jeg har taget... Men jeg må se på det. Kan jo ikke gøre så meget, før min mens enten kommer eller ikke kommer!

Anmeld

20. oktober 2014

Anonym trådstarter

babyprojekt skriver:

Hvad hedder den test? (Altså udover g-test ) synes jeg har set flere hvor kvaliteten på billedet også er dårlig. 

Men jeg kan også se to streger

Det er testen fra netto. Den nederste test er fra idag, dog ikke med morgenurin. Men jeg må bare vente og se. Min mens er stadig ikk kommet..

Anmeld

20. oktober 2014

nielsen80

Anonym skriver:

Det er testen fra netto. Den nederste test er fra idag, dog ikke med morgenurin. Men jeg må bare vente og se. Min mens er stadig ikk kommet..

Er ret sikker på du nok har haft en bio - hvilket vil sige, du har været gravid, men der har været noget galt, og udviklingen er derfor stoppet. Det sker i cirka 25 procent af alle graviditeter - det er bla også derfor man bør vente med teste, så slipper man for at få forhåbninger op også blive skuffet.

krydser for den nederste bare ikke er en god test...men tror det er en bio. Positive er, at det vist nok skulle øge chancerne de næste par måneder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.