Hmm. Ved sgu ikk om jeg ser syner...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2014

Sajida2006

Kan godt forstå dig, jeg tog min test efter en tur til lægen hvor han ville have mig i mere medicin, havde bare en stemme i hovedet der sagde køb en test køb en test, og jeg spirgte efter den billigste på apoteket men de havde kun en lidt dyrere en der pbenbart kunne fortælle det en deltidligere, tænker bare at havde jeg fået en billig havde jeg ikke ku se noget så tidligt, pludselig gav kvalmen mening, havde forbundet den med sygdom og træthed (har leddegidt) og det kan man nemlig godt blive enormt træt af, så tænkte det bare var det... Min svigermor kiggede på mig og sagde nåååh så er det derfor du har haft kvalme hehe... Men var stadig bange for har haft tidlig sa og to bio men er i dag 8+6 og enormt gravid i forhold til kvalme ondt i lænden osv så tror nu ik den smutter nogle steder denne gang  prøv og få lægen til at tage en blodprøve 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

Sajida2006 skriver:

Kan godt forstå dig, jeg tog min test efter en tur til lægen hvor han ville have mig i mere medicin, havde bare en stemme i hovedet der sagde køb en test køb en test, og jeg spirgte efter den billigste på apoteket men de havde kun en lidt dyrere en der pbenbart kunne fortælle det en deltidligere, tænker bare at havde jeg fået en billig havde jeg ikke ku se noget så tidligt, pludselig gav kvalmen mening, havde forbundet den med sygdom og træthed (har leddegidt) og det kan man nemlig godt blive enormt træt af, så tænkte det bare var det... Min svigermor kiggede på mig og sagde nåååh så er det derfor du har haft kvalme hehe... Men var stadig bange for har haft tidlig sa og to bio men er i dag 8+6 og enormt gravid i forhold til kvalme ondt i lænden osv så tror nu ik den smutter nogle steder denne gang  prøv og få lægen til at tage en blodprøve 

Jeg tænker at teste engang i næste uge igen. Og hvis den er på samme måde venter jeg til efter dagen hvor mens skal komme. Og hvis jeg hverken får mens eller tydeligere test går jeg til lægen. 

Har fået en til at se på den, en der har tre unger. Og er rimelig skarp til at se på de test, hun sys også at der er en svag.. Men nu må vi se. Det vil være lidt fedt hvis det er. For så ved jeg da hvad de forskellige skal ha i julegave

Anmeld

12. oktober 2014

Sajida2006

Haha �� 

her er et billede af min den første og den anden så måske du kan sammenligne lidt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

Haha �� 

her er et billede af min den første og den anden så måske du kan sammenligne lidt

Den nederste er fuldstændig som min uden negativ. Undskyld kvaliteten

den er tydeligere i virkeligheden end på billedet synes jeg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. oktober 2014

Sajida2006

Kan ik se. Oget uden negativ men det kan jeg heller ikke på min egen, men står jeg med den i hpnden kan jeg godt ane den, keg tror den er der, du må bare væbne dig med tålmodighed der er ikke andet at gøre, selvom det er mega svært hehe

Anmeld

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

Sajida2006 skriver:

Kan ik se. Oget uden negativ men det kan jeg heller ikke på min egen, men står jeg med den i hpnden kan jeg godt ane den, keg tror den er der, du må bare væbne dig med tålmodighed der er ikke andet at gøre, selvom det er mega svært hehe

Jeg står med den nu, og kan ane en meget svag streg. Den kommer på negativet men meget svag uden. Jeg må væbne mig med tålmodighed... 

Mig som sagt jeg skriver et oplæg fra mig når den er tydelig!! Også ikke anonymt!

Anmeld

12. oktober 2014

Sajida2006

Ja opdater det er så spændende ��

Anmeld

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

Sajida2006 skriver:

Ja opdater det er så spændende ��

Ja det gør det. Manden sys at billedet er sløret osv så han kunne ikke rigtig finde ud af hvor han skulle kigge. Jeg tror han skal til øjenlægen... For på negativ sys jeg da godt jeg kan se det rimelig tydeligt.

Anmeld

12. oktober 2014

Sajida2006

Anonym skriver:

Ja det gør det. Manden sys at billedet er sløret osv så han kunne ikke rigtig finde ud af hvor han skulle kigge. Jeg tror han skal til øjenlægen... For på negativ sys jeg da godt jeg kan se det rimelig tydeligt.

Jeg kan sagtens se det på negativ i hvert fald �� 

Anmeld

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

Sajida2006 skriver:

Jeg kan sagtens se det på negativ i hvert fald �� 

Også mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.