Hmm. Ved sgu ikk om jeg ser syner...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.865 visninger
75 svar
7 synes godt om
12. oktober 2014

Anonym trådstarter

Jeg har testet idag, og synes jeg kan se en meget meget meget svag streg, ved første øjekast tænkte jeg når den er negativ, men da den lå i lyset, kunne jeg svagt antyde en streg... Jeg har prøvet at tage billede af testen, men kvaliteten er virkelig dårlig. Så kan ikke få billede på!! Tænker bare ser jeg syner eller?? 

Havde bare brug for at komme ud med det!

Testede for nogle dage siden hvor min mand også synes han ku se en svag streg, så prøvede jeg med morgen urin dagen efter, der kunne vi ingenting se. Har så testet idag med morgen urin, og synes der er en svag svag streg... Jeg døjer med kvalme og ømme bryster. Har en lille bule på maven, tænker oppustedhed, men  har ingen ring gjort anderledes end jeg plejer. Der er blevet spurgt fra flere familie medlemmer om jeg ikke havde fået topmave, er normalt en med helt flad mave.

Har børn i forvejen! Og med dem testede jeg positiv meget tidlig!! 

Ja som sagt skulle bare af med mine frustrationer!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2014

Sajida2006

Det ville være godt med et billede så vi kunne hjælpe med at be/afkræfte om den er der el ej, min første test var meget svag positiv 3+0 og dagen efter var den næsten negativ men kunne ane en meget meget meget svag streg nærmest en skygge... Det var så fordi jeg lige havde drukket to ltr vand inden jeg tog testen  

Prøv og se om ik du kan få lagt et billede herind... Evt lave det i negativ format der ses det ofte tydeligere nemlig, håner på den er i hus 

Anmeld

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

Sajida2006 skriver:

Det ville være godt med et billede så vi kunne hjælpe med at be/afkræfte om den er der el ej, min første test var meget svag positiv 3+0 og dagen efter var den næsten negativ men kunne ane en meget meget meget svag streg nærmest en skygge... Det var så fordi jeg lige havde drukket to ltr vand inden jeg tog testen  

Prøv og se om ik du kan få lagt et billede herind... Evt lave det i negativ format der ses det ofte tydeligere nemlig, håner på den er i hus 

Har prøvet at tage flere billeder. Men kvaliteten er virkelig dårlig, det blir meget sløret når jeg prøver at tage.

jeg ser om jeg kan tage et der er bedre, men kan ikke love at jeg kan, ellers må jeg teste igen om nogle dage, for at se om den viser noget bedre resultat!

Anmeld

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

Har prøvet nu. Jeg kan selv se der hvor stregen er, men er laaaaaangt fra sikker

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. oktober 2014

Sajida2006

Jeg kan sagtens se den - den er meget svag men den er der er jeg ret sikker på... Prøv at taste igen om et par dage og så med morgen urin og se... Hvor langt sku du være henne nu hvis det var?

Anmeld

12. oktober 2014

Sajida2006

Prøv at købe en test fra valmed de fås vist to for 40kr i netto mener jeg

Anmeld

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

Sajida2006 skriver:

Jeg kan sagtens se den - den er meget svag men den er der er jeg ret sikker på... Prøv at taste igen om et par dage og så med morgen urin og se... Hvor langt sku du være henne nu hvis det var?

Jeg vil være 2+6 så det er meget tidligt. Men testede positiv med min datter 2+5 

har kun testet grundet kvalme og ømme bryster. Ellers skulle jeg først teste omkring den 20.

Anmeld

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

Sajida2006 skriver:

Prøv at købe en test fra valmed de fås vist to for 40kr i netto mener jeg

Det er den fra netto

Anmeld

12. oktober 2014

Sajida2006

Nåh ok, ja det er stadig meget tidligt jo men prøv ogen om en lille uges tid og så hold os opdaterede, jeg testede positivt allerede 3+0 også så det kan sma godt lade sig gøre, hpber den er rigtig ��

Anmeld

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

Sajida2006 skriver:

Nåh ok, ja det er stadig meget tidligt jo men prøv ogen om en lille uges tid og så hold os opdaterede, jeg testede positivt allerede 3+0 også så det kan sma godt lade sig gøre, hpber den er rigtig ��

Tør næsten ikke håbe... For vi er først lige gået igang med projektet! Har lige fået fjernet spiral... Skal nok holde opdateret. Og hvis den er go nok kommer jeg også til kende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.