Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
En test kan ikke være falsk positiv, men kan sagtens vise falsk negativ.
Så også gætte på en bio..
Håber den er der næste gang !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Prøv lige og teste i morgen tidlig på morgenuim for min blev altså også negativ fordi det ikke var morgen urin, på testdag nr 2. Så jeg håber det gir et andet resultat i morgen
nielsen80 skriver: Er ret sikker på du nok har haft en bio - hvilket vil sige, du har været gravid, men der har været noget galt, og udviklingen er derfor stoppet. Det sker i cirka 25 procent af alle graviditeter - det er bla også derfor man bør vente med teste, så slipper man for at få forhåbninger op også blive skuffet. krydser for den nederste bare ikke er en god test...men tror det er en bio. Positive er, at det vist nok skulle øge chancerne de næste par måneder.
Er ret sikker på du nok har haft en bio - hvilket vil sige, du har været gravid, men der har været noget galt, og udviklingen er derfor stoppet. Det sker i cirka 25 procent af alle graviditeter - det er bla også derfor man bør vente med teste, så slipper man for at få forhåbninger op også blive skuffet.
krydser for den nederste bare ikke er en god test...men tror det er en bio. Positive er, at det vist nok skulle øge chancerne de næste par måneder.
Hvis det er en bio hvor lang tid kan jeg så ca regne med der går inden mens kommer? Stadig ingen mens eller tegn på den kommer!!
Stadig ingen mens. Er ved at blive sindsyg af uvisheden. Kan den mens ikk bare komme når nu to tests har vist negativ. Tog en igen til morgen med morgenurin negativ som igår.. Nu vil jeg bare gerne ha min mens så vi kan komme videre!
Anonym skriver: Det er testen fra netto. Den nederste test er fra idag, dog ikke med morgenurin. Men jeg må bare vente og se. Min mens er stadig ikk kommet..
Det er testen fra netto. Den nederste test er fra idag, dog ikke med morgenurin. Men jeg må bare vente og se. Min mens er stadig ikk kommet..
Så håber vi på at den er der
Så er jeg på tredje dagen. Stadig ingen mens. Og ingen tegn på den kommer lige om hjørnet.. Jeg gir det ugen ud. Og får jeg enten ikke en positiv test eller min mens må jeg kontakte lægen...!
Anonym skriver: Så er jeg på tredje dagen. Stadig ingen mens. Og ingen tegn på den kommer lige om hjørnet.. Jeg gir det ugen ud. Og får jeg enten ikke en positiv test eller min mens må jeg kontakte lægen...!
Jeg har altså fået afvide af min lægen en test kan IkKE vise falsk posetiv men KUN falsk negativ
Louise-Nicki-buddi skriver: Jeg har altså fået afvide af min lægen en test kan IkKE vise falsk posetiv men KUN falsk negativ
Jeg forstår bare ikke at min mens ikke kommer og jeg har ingen tegn på den kommer... Jeg har haft en positiv og resten er negative..! Så er der en der har skrevet om en biokemisk, fair nok hvis jeg har haft det... Tænker bare burde min mens så ikke snart komme??
Anonym skriver: Jeg forstår bare ikke at min mens ikke kommer og jeg har ingen tegn på den kommer... Jeg har haft en positiv og resten er negative..! Så er der en der har skrevet om en biokemisk, fair nok hvis jeg har haft det... Tænker bare burde min mens så ikke snart komme??
jamen hvis du har haft en posetiv test og din mens ikke er kommet er du vel gravid ?
Louise-Nicki-buddi skriver: jamen hvis du har haft en posetiv test og din mens ikke er kommet er du vel gravid ?
Og hvad betyder det bio ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128