Hmm. Ved sgu ikk om jeg ser syner...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2014

Baby15

Anonym skriver:

Har lige prøvet, men meget svært at få på billede. Men har sat op. Jeg kan selv se den når jeg skiller den ad.

Hvor langt skulle du være henne nu ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2014

DortheL

Anonym skriver:

Altså når jeg skiller den ad er den mere klar men meget svag ved ikke om i kan se den på billedet, men kan selv se den når jeg står med den!

Nu kan jeg ane den- men også kun ane den!

prøv test om nogle dage igen :-) 

Anmeld

16. oktober 2014

Anonym trådstarter

Baby15 skriver:

Hvor langt skulle du være henne nu ? 

Kun 3+3 så det er stadig meget tidligt!

Anmeld

16. oktober 2014

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Nu kan jeg ane den- men også kun ane den!

prøv test om nogle dage igen :-) 

Jeg prøver mandag hvis min mens ikke kommer der, skal nemlig ha mens den 20. Så den burde ku vise det der hvis det er!! Har børn i forvejen og der kunne jeg teste meget tidligt! Min mindste testede jeg 2+5 og ja det var rigtig 2+5 og min ældste testede jeg godt nok først 4+? Så hvis det er kan det jo ligne den første!

Anmeld

16. oktober 2014

DortheL

Anonym skriver:

Jeg prøver mandag hvis min mens ikke kommer der, skal nemlig ha mens den 20. Så den burde ku vise det der hvis det er!! Har børn i forvejen og der kunne jeg teste meget tidligt! Min mindste testede jeg 2+5 og ja det var rigtig 2+5 og min ældste testede jeg godt nok først 4+? Så hvis det er kan det jo ligne den første!

Det er jo meget forskelligt, hvornår man tester positiv. Jeg var 3+4 med nummer to :-) 

Anmeld

16. oktober 2014

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Det er jo meget forskelligt, hvornår man tester positiv. Jeg var 3+4 med nummer to :-) 

Ja det er det! Men håbede lidt på at ku teste tidligt som med nr 2.  Men pyt jeg må væbne mig med tålmodighed selv om det ikk er min stærke side hvad sådan noget angår!

Anmeld

16. oktober 2014

DortheL

Anonym skriver:

Ja det er det! Men håbede lidt på at ku teste tidligt som med nr 2.  Men pyt jeg må væbne mig med tålmodighed selv om det ikk er min stærke side hvad sådan noget angår!

Der findes ikke tålmodighed, hvad det her angår ;-) 

Anmeld

16. oktober 2014

Sajida2006

Kan stadig kun se den i negativ format men test igen mandag hvis ik der er sket noget, og så vend tilbage til os med en opdatering 

Anmeld

16. oktober 2014

Anonym trådstarter

Jeg skal nok opdatere lige meget hvad 

synes bare det svært at få de svage streger på billede! 

Nej der er ingen form for tålmodighed 

Anmeld

16. oktober 2014

Sajida2006

De svage streger er nemlig tricky, man kan ane dem irl men på billede er det næsten umuligt, så tålmodighed er en dyd i dette tilfælde hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.